Ο κίνδυνος να βρεθούν ανασφάλιστα πάνω από 180.000 αυτοκίνητα και να προστεθούν στον ήδη υπερδιογκωμένο στόλο του Επικουρικού Κεφαλαίου είναι υπαρκτός εάν η Τράπεζα της Ελλάδος αποφασίσει σήμερα ή αύριο το αργότερο να βάλει «λουκέτο» στην «Διεθνή Ένωση».
Η εποπτική αρχή ,Τράπεζα της Ελλάδος είχε δώσει προθεσμία 15 ημερών στην εταιρεία να βρεί τουλάχιστον 6,4 εκατ. Ευρώ ή να παρουσιάσει κάποιο στρατηγικό επενδυτή ο οποίος θα έβαζε τα κεφάλαια αυτά.
H περίοδος έληξε προχθές, και η εταιρεία τις τελευταίες ημέρες δηλώνει ότι έχει βρει στρατηγικό επενδυτή τον οποίο πρέπει να παρουσιάσει και στην Τράπεζα της Ελλάδος. Εάν ,όντως υπάρχει επενδυτής και δεχθεί να συνεισφέρει αυτά τα κεφάλαια τότε η εταιρεία θα συνεχίσει τη λειτουργία της. Εάν όμως ο στρατηγικός επενδυτής δεν κριθεί επαρκής ή φερέγγυος τότε το μέλλον της εταιρείας θα είναι άδηλο.
Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι τον Ιούλιο η Διεθνής Ένωση είχε υποχρεωθεί να προχωρήσει σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 10 εκατ. Ευρώ και μέχρι πρόσφατα είχε καλύψει μόλις 2,01 εκατ. Ευρώ και μάλιστα μεγάλο μέρος απ’ αυτά τα κεφάλαια προήλθαν από συμμετοχές των εργαζομένων.
Να σημειωθεί ότι το ευρύτερο ‘άνοιγμα’ της εταιρείας ανέρχεται σε 16 εκατ. Ευρώ (οφειλές προς πράκτορες, μεσίτες, ασφαλιστές, για δικαιώματα συμβολαίων και για αποζημιώσεις μαζί με τα ελλειματικά αποθέματα ), κεφάλαια τα οποία λογικά θα κληθεί να καταθέσει ο υποψήφιος επενδυτής.
Το χαρτοφυλάκιο της αποτελείται κατά 80% από ασφαλίσεις αστικής ευθύνης αυτοκινήτων εκ των οποίων τα περισσότερα είναι επαγγελματικά (Τaxi, φορτηγά, ενοικιαζόμενα) και είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένη σε Αττική και περιφέρεια. Μάλιστα , από την τελευταία προθεσμία της Τράπεζας της Ελλάδος , περίπου 20.000 αυτοκίνητα μεταπήδησαν προς άλλες εταιρείες.
Υπενθυμίζεται ότι σε περίπτωση ‘λουκέτου’ θα πρέπει οι τέως ασφαλισμένοι, να μεταπηδήσουν μέσα σε 30 ημέρες σε άλλες εταιρείες. Για οποιοδήποτε ατύχημα εντός των 30 αυτών ημερών, την κάλυψη και την αποζημίωση την αναλαμβάνει το Επικουρικό Κεφάλαιο Αυτοκινήτου.
Η εταιρεία απασχολεί περίπου 350 εργαζομένους οι οποίοι , εάν η ΤτΕ αποφασίσει για το ‘λουκέτο’ θα προστεθούν στη μεγάλη λίστα των άνεργων ασφαλιστικών υπαλλήλων.