O Δήμος Ήλιδας κάνει ένα νέο βήμα προς τον εκσυγχρονισμό των δημοτικών
υπηρεσιών με την πλατφόρμα καταγραφής αιτημάτων καθημερινότητας «Novoville.
Ο Δήμος Ήλιδας κάνει μία νέα αρχή στη λειτουργία και χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας
επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και
διάδρασης Δήμου-δημότη, «Novoville», με στόχο την απλοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ
Δήμου και δημοτών αλλά και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στο Δήμο.
Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω
εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία του
Δήμου, επιτρέποντας την άμεση επίλυσή τους με τρόπο διαφανή και μετρήσιμο. Ο δημότης ή
επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που
συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών,
εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, θέματα ηλεκτροφωτισμού κ.α., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που
απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και
χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.
Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με
λογισμικό Apple iOS και Google Android. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:
● Επιλογή τοποθεσίας
● Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
● Προσθήκη φωτογραφίας
● Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο
Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης
λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος
μέχρι την οριστική του διευθέτηση.
Οι υπηρεσίες του Δήμου Ήλιδας, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των
ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως
είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκριση τους προς τους πολίτες.
Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες
του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων,
καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή
σύντομων διαβουλεύσεων.
Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της
εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης
του δημότη/επισκέπτη.
Ο Δήμαρχος Ήλιδας Γιάννης Λυμπέρης, δήλωσε σχετικά: «Ο Δήμος Ήλιδας μετασχηματίζεται
σε έναν ψηφιακό, πιο έξυπνο και βιώσιμο Δήμο με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών. Όραμα
και στόχος μας είναι να φέρουμε τους πολίτες και επισκέπτες πιο κοντά στο Δήμο μας. Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει πληθώρα δυνατοτήτων που επιτρέπουν την καθημερινή επικοινωνία και επαφή των δημοτών με το Δήμο, την έγκαιρη ενημέρωση των δημοτικών υπηρεσιών για τα ζητήματα καθημερινότητας που αντιμετωπίζουν οι πολίτες για την άμεση επίλυσή τους, καθώς και την απρόσκοπτη ενημέρωση και εξυπηρέτηση των δημοτών, τόσο κατά τη διάρκεια των μέτρων κατά της πανδημίας όσο και μετά από αυτή».