Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή, ανέφερε ότι η νέα χάραξη του οδικού άξονα Ολυμπία – Βυτίνα – Τρίπολη, απομακρύνεται από τον παραδοσιακό οικισμό Λαγκαδίων, ενώ προχωρά η ανάθεση μελέτης Ανάλυσης Κόστους – Οφέλους και Προέλευσης – Προορισμού, του οδικού άξονα Τρίπολη – Βυτίνα – Αρχαία Ολυμπία, με σκοπό την εξέταση της δυνατότητας χρηματοδότησης του έργου από την ΕΤΕπ.
Παράλληλα, έχει δοθεί εντολή προς την αρμόδια διεύθυνση του Υπουργείου για την ολοκλήρωση των γεωτεχνικών ερευνών που απαιτούνται στις θέσεις των τεχνικών έργων και την παράδοσή τους στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, ώστε να εξεταστεί η δυνατότητα ένταξης του έργου στο οικείο πρόγραμμα της Περιφέρειας. Αναφορικά με το υποτμήμα «Λούβρο – Τριποταμιά – Κόμβος Ηραίας», υφίστανται εγκεκριμένοι περιβαλλοντικοί όροι, που ισχύουν έως το τέλος του 2025 και το εκτιμώμενο κόστος κατασκευής υπολογίζεται στα 116 εκατομμύρια ευρώ (με ΦΠΑ).
Σχετικά με το υποτμήμα της Παράκαμψης Σταυροδρομίου, και εκεί υφίστανται εγκεκριμένοι περιβαλλοντικοί όροι, που ισχύουν έως τα μέσα Ιουνίου του 2024 και το κόστος υπολογίζεται στα 14 εκατομμύρια ευρώ (με ΦΠΑ). Το ζήτημα είναι να προχωρήσουν οι διαδικασίες, ώστε τα έργα να ξεκινήσουν και να ολοκληρωθούν σύντομα.