Στον αέρα και το έργο βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στην Εθνική Οδό Πύργου-Καλού Νερού μετά και την μη πληρωμή του κράτους στον εργολάβο. Όπως όλα τα έργα στην Ηλεία και στην Ελλάδα, έτσι και αυτό θα μείνει πίσω αφού ως γνωστόν το κράτος δεν έχει χρήματα για να πληρώσει τους εργολάβους και τα έργα βάζουν στοπ.
Η ανάδοχος εταιρεία ΟΔΟΣ ΑΤΕ κατέθεσε από τις 19 Νοεμβρίου του 2021 Ειδική Δήλωση Διακοπής Εργασιών προς το υπουργείο Περιβάλλοντος γιατί υπολείπονται 966.928 ευρώ προς εξόφληση. Η εταιρεία είχε λάβει άτυπη δέσμευση από το υπουργείο ότι η πληρωμή θα γίνει στα τέλη του Ιανουαρίου, η οποία όμως τελικά δεν έγινε και έτσι φτάσαμε στο αίτημα διακοπής εργασιών.
Το θέμα είναι εάν τίθεται κίνδυνος για την ολοκλήρωση του έργου με την εταιρία να κάνει λόγο για πραγματοποίηση του έργου εάν και εφόσον μπουν χρήματα από το κράτος. Το πότε θα ξεκινήσουν και πάλι τα έργα είναι και αυτό άγνωστο.
Τι περιλαμβάνει το έργο
Πρόκειται για έργο αρχικού προϋπολογισμού 20 εκατ. ευρώ και αφορά επεμβάσεις οδικής ασφάλειας στην Εθνική Οδό Πύργου-Καλού Νερού σε περίπου 54 χλμ στον οδικό άξονα Πύργος – Καλό Νερό, εκ των οποίων τα 42 στην Ηλεία. Αντικείμενο του έργου είναι η υλοποίηση βραχυπρόθεσμων επεμβάσεων, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στο οδικό τμήμα της Εθνικής Οδού. Οι εργασίες θα γίνουν κυρίως σε επιλεγμένες θέσεις μειωμένης οδικής ασφάλειας με αναβάθμιση και αντικατάσταση τού εξοπλισμού της οδού, όπως επαναδιαγράμμιση, εργασίες ηλεκτροφωτισμού, πινακίδες σήμανσης, ανακλαστήρες οδοστρώματος, γραμμική οριοσήμανση, στηθαία ασφαλείας κλπ.
Στην Ηλεία θα γίνουν παρεμβάσεις σε 23 σημεία συνολικά, με σημαντικότερες αυτές στη γέφυρα Αλφειού και τη γέφυρα Νέδα, ενώ θα γίνουν εργασίες οδοστρωσίας σε όλο το μήκος τού εν λόγω οδικού τμήματος. Η διάρκεια της σύμβασης είναι δύο χρόνια και στόχος του έργου είναι να αυξηθεί το επίπεδο ασφάλειας σε έναν άξονα που ενώνει την Ηλεία με τη Μεσσηνία και χαρακτηρίζεται από αυξημένη κίνηση, ειδικά τους θερινούς μήνες λόγω των επισκεπτών στις παραλίες. Η συγκεκριμένη παρέμβαση επελέγη λόγω του αδιεξόδου σχετικά με το ενδεχόμενο κατασκευής σύγχρονου αυτοκινητόδρομου από τον Πύργο ως την Τσακώνα.