Οι Ιωάννης Παπαδημητρίου και Χρήστος Κουζιώνης, ήταν το ταχύτερο πλήρωμα του 45ου Ολυμπιακού Ράλλυ που διεξήχθη την Κυριακή 6/4 στις ειδικές διαδρομές του Γούμερου – Κλεινδιά και της Φολόης, με 1:11:49. Με Skoda Fabia R5, αναδείχθηκαν νικητές.
Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Ηλείος Πρωταθλητής Γιάννης Μπαντούνας με τον Ηλία Παναγιωτούνη, με Renault Clio R3. Που έδειξαν να προσαρμόζονται γρήγορα στο Renault Clio Rally3 που οδήγησαν για πρώτη φορά. Ο Πρωταθλητής Ελλάδος του 2018, Πυργιώτης οδηγός, κινήθηκε ταχύτατα στις ειδικές διαδρομές Γούμερο-Κλινδιά και Φολόη και ανέβηκε για 11η (!) φορά στο βάθρο των νικητών του Ολυμπιακού Ράλλυ. Το πλήρωμα κέρδισε την κατηγορία Rally3 και τη C2 και βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας στο αντίστοιχο πρωτάθλημα.
Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Ντίνος Τζέμος – Διονύσης Κολοτούρος με Mitsubishi Lancer EVO IX.
Οι Αργύρης Τσούλος – Πάνος Σπυρογιάννης με Mitsubishi Lancer EVO IX, που μέχρι την προτελευταία ειδική κρατούσαν την τρίτη θέση στα χέρια τους, ωστόσο, δεν κατάφεραν να αντισταθούν στην πίεση των Τζέμου-Κολοτούρου και κατετάγησαν 4οι. Αλλά στο τέλος έλαβαν και ποινή 1 λεπτού από τους αγωνοδίκες, καθώς τερμάτισαν χωρίς τον καταλύτη στο αυτοκίνητο που οδηγούσαν με αποτέλεσμα να ολοκληρώσουν το 45ο Ολυμπιακό Ράλλυ στην πέμπτη θέση.
Πέμπτοι τερμάτισαν οι Παναγιώτης Ισμαήλος – Κώστας Σούκουλης με Mitsubishi Lancer EVO IX και την πρώτη εξάδα της γενικής κατάταξης ολοκλήρωσαν οι Μιχάλης Ποσειδιάς – Πάμπος Λάος με Renault Clio R3.
Στη κατηγορία F2E, νίκησε το πλήρωμα της ΑΟΛΑΠ Ηλία Καραγκούνη-Σταύρου Ξένου. Στην F2, οι Λαϊνόπουλος-Χαλδαίος της ΑΟΛΑΠ τερμάτισε στη δέυτερη θέση, ενώ ο Νίκος Παπαχριστόπουλος, στην τρίτη θέση.
Οι Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, πήραν το προβάδισμα μετά τις πρώτες δυο ειδικές διαδρομές και το διατήρησαν μέχρι το τέλος. Με διαφορά μεγαλύτερη του μισού λεπτού, οι Ιωάννης Μπαντούνας-Ηλίας Παναγιωτούνης πέρασαν δεύτεροι, εμπρός από τους Ντίνο Ζυγογιάννη-Νικόλαο Τσέλλο. Στην F2, οι Λευκαδίτης-Ακράτος τέθηκαν επικεφαλής με τους Λαινόπουλο-Χαλδαίο και Παπαχριστόπουλο-Ξανθό. Στην F2 E οι Δημόπουλος-Σκαλτσάς προηγούνταν, εμπρός από τους Μπρη-Μικελόπουλο και Χατζηγάκη-Χατζηγάκη. Στη C6 πρώτοι ήταν οι Γιόκαρης-Μουρτζούκος και ακολουθούσαν οι Πατέας-Παναγόπουλος και Μιχαλόπουλος-Τζαβάρας. Οι μέχρι πρότινος τρίτοι, Σιόφερος-Γεωργίου εγκατέλειψαν από πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης. Το δεύτερο loop ειδικών ξεκίνησε με 20 λεπτά καθυστέρηση. Στην F2 παρέμειναν επικεφαλής οι Λευκαδίτης-Ακράτος ενώ δεν έδειχναν να απειλούνται στην F2 E οι Δημόπουλος-Σκαλτσάς. Οι Παπαδημητρίου-Κουζιώνης κέρδισαν άλλη μια ειδική στη συνέχεια. Σταθερά δεύτεροι οι Μπαντούνας-Παναγιωτούνης με τους Τσούλο-Σπυρογιάννη να διατηρούν την τρίτη θέση. Εγκατέλειψαν όμως οι Ζυγογιάννης-Τσέλλος και Δημόπουλος-Σκαλτσάς. Το φινάλε, βρήκε νικητές τους Παπαδημητρίου-Κουζιώνη. Αυτή ήταν η πέμπτη νίκη του οδηγού σε Ολυμπιακό Ράλλυ, ξεκινώντας τη χρονιά με ιδανικό τρόπο.
Η βροχή που έπεσε λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του αγώνα, είχε ως αποτέλεσμα οι δύο ειδικές του αγώνα να λασπώσουν, δυσκολεύοντας τις προσπάθειες των 39 πληρωμάτων που συμμετείχαν στην πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Στη συνέχεια, οι διαδρομές στέγνωσαν σε μεγάλο ποσοστό, ωστόσο η σύντομη βροχόπτωση που έπεσε πριν το τελευταίο loop των ειδικών είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν και πάλι γλιστερές συνθήκες οδοστρώματος.
Έντονη ήταν η μάχη για την τρίτη θέση, η οποία άλλαξε 5 φορές χέρια κατά τη
διάρκεια του αγώνα. Πιο συγκεκριμένα, αρχικά οι Κύπριοι Κωνσταντίνος Σιόφερος-Κύρος
Γεωργίου ήταν τρίτοι με το «καλημέρα», κάνοντας δυναμικό ξεκίνημα στην εναρκτήρια
ειδική του αγώνα, οδηγώντας για πρώτη φορά ένα Renault Clio Rally3. Στη συνέχεια,
εγκατέλειψαν την προσπάθειά τους από πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης. Έπειτα από
αυτή την εξέλιξη, τρίτοι έφτασαν στο πρωινό Service οι Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης
Νικόλαος Τσέλλος, οι οποίοι στην πρώτη τους γνωριμία με τα χώματα της Ηλείας έδειξαν να
τα καταφέρνουν περίφημα. Στη συνέχεια, υποχώρησαν δύο θέσεις εγκαταλείποντας την
προσπάθειά τους λίγο πριν το τέλος από μηχανική βλάβη που αντιμετώπισαν με το
Mitsubishi Lancer Evo IX. Έπειτα από το δεύτερο πέρασμα από την ειδική διαδρομή του
Γούμερου-Κλινδιάς, ήταν η σειρά των Δημήτρη Παλαιοκώστα-Ανδρέα Βίγκου να ανεβούν
στην τρίτη θέση του αγώνα. Ωστόσο, η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη για το πλήρωμα του
πορτοκαλί Renault Clio Rally3, καθώς «κόλλησε» σε χαντάκι στη δεύτερη Φολόη, στράβωσε
τον άξονα του γαλλικού όπλου και τέθηκε εκτός συνέχειας. Οι Αργύρης Τσούλος-Πάνος
Σπυρογιάννης (Mitsubishi Lancer Evo IX) αναρριχήθηκαν μια θέση στην κατάταξη, όντας
πλέον τρίτοι μια ειδική πριν την ολοκλήρωση του αγώνα. Ωστόσο, δεν κατάφεραν να
αντισταθούν στην πίεση των Τζέμου-Κολοτούρου, υποχωρώντας στην τέταρτη θέση, ενώ στο
τέλος έλαβαν και ποινή 1 λεπτού από τους αγωνοδίκες, καθώς τερμάτισαν χωρίς τον
καταλύτη στο Mitsubishi Lancer Evo IX που οδηγούσαν με αποτέλεσμα να ολοκληρώσουν το
45ο Ολυμπιακό Ράλλυ στην πέμπτη θέση.
Χωρίς να πάρουν περιττά ρίσκα στις λασπωμένες συνθήκες του αγώνα, οι Πάνος Ισμαήλος Κωνσταντίνος Σούκουλης τερμάτισαν στην τέταρτη θέση γενικής. Το δίδυμο λαχτάρησε,
καθώς από τα μισά της τρίτης ειδικής του αγώνα έσπασε το ψαλίδι του Mitsubishi Lancer
Evo IX με αποτέλεσμα να κόψει ρυθμό, ενώ ταλαιπωρήθηκε και με την επιλογή ελαστικών.
Παρ’ όλα αυτά, κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό και να ανεβεί στο δεύτερο σκαλί του
βάθρου στην κατηγορία Ν. Όλα ήταν πρωτόγνωρα για τον Μιχάλη Ποσείδια, ο οποίος με
συνοδηγό τον περσινό νικητή του αγώνα, Πάμπο Λαό, τερμάτισαν έκτοι στο 45ο Ολυμπιακό
Ράλλυ. Το πλήρωμα που ταξίδεψε από την Κύπρο για να λάβει μέρος στην πρεμιέρα του
Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος οδήγησε για πρώτη φορά ένα Renault Clio
Rally3. Στην πρώτη του επίσκεψη στα χώματα της Ηλείας, ολοκλήρωσε στη δεύτερη θέση της
κατηγορίας Rally3, ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο των Στέφανου Θεοχαρόπουλου Γιώργου Κότσαλη που τους ακολούθησαν. Με ένα Ford Fiesta Rally3 στα χέρια τους, οι
τελευταίοι κινήθηκαν με στόχο τον τερματισμό σε πρωτόγνωρες, για τους ίδιους, συνθήκες
και τα κατάφεραν. Στην όγδοη θέση της γενικής έφτασαν στον τερματισμό στον Πύργο οι
Δημήτρης Σταυρόπουλος-Παναγιώτης Κόκκινος. Με νέο συνοδηγό, ο Κυπελλούχος της
κατηγορίας C6 του 2023, δυσκολεύτηκε στις λασπωμένες συνθήκες που επικρατούσαν στις
ειδικές διαδρομές και προτίμησε να μην πιέσει το τετρακίνητο Mitsubishi Lancer Evo IX,
δίνοντας, ωστόσο, συνέχεια στο επιτυχημένο σερί τερματισμών στα Ολυμπιακά Ράλλυ.
Στην F2, επικράτησαν οι Σάββας Λευκαδίτης-Ευάγγελος Ακράτος με Peugeot 208 Rally4, οι
οποίοι ξεκίνησαν τον αγώνα ορεξάτοι, χτίζοντας γρήγορα διαφορά ασφαλείας από τους
αντιπάλους τους. Στη συνέχεια, ήλεγξαν την κατάσταση και ανέβηκαν στο πρώτο σκαλί του
βάθρου τόσο στην F2, όσο και στη C5, στην επιστροφή του οδηγού στον Πύργο, έπειτα από
16 χρόνια. Στη δεύτερή τους επαφή με το δικίνητο Peugeot 208 Rally4, οι τοπικοί, Στέλιος
Λαϊνόπουλος-Ευάγγελος Χαλδαίος τερμάτισαν δεύτεροι στην F2, κινούμενοι θεαματικά,
αλλά και ουσιαστικά, καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Το βάθρο της F2 και της C5,
συμπλήρωσαν οι Νίκος Παπαχριστόπουλος-Νίκος Ξανθός με Peugeot 208 R2 συνεχίζοντας
τις θετικές τους εμφανίσεις. Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι Θεόδωρος Καλαμαράς Κωνσταντίνος Κακαλής με το Ford Fiesta Rally4, με τους Θεόδωρο Πανούτσο-Δημήτριο
Πανούτσο να τους ακολουθούν, τερματίζοντας στην πρώτη θέση της C3 με το Renault Clio
R3. Το Πυργιώτικο πλήρωμα προτίμησε να μην επιτεθεί, φτάνοντας στον τερματισμό, για
πρώτη φορά με το συγκεκριμένο αγωνιστικό. Πίσω τους στη γενική κατάταξη τερμάτισαν οι
Κυπελλούχοι Ν του 2024, Νίκος Ντάβαρης-Κωνσταντίνος Μακρής με Mitsubishi Lancer Evo
IX.
Στην F2 E, ανέλπιστη νίκη πέτυχαν οι Ηλίας Καραγκούνης-Σάκης Ξένος. Το πλήρωμα είχε τη
στιγμή του στις αρχές του αγώνα, τραυματίζοντας ελαφρά το Opel Kadett, δεν το έβαλε
κάτω όμως και κέρδισε την κατηγορία F2 E, τερματίζοντας παράλληλα στη δεύτερη θέση της
C3. Δύο ειδικές πριν το τέλος, οι Αντώνης Δημόπουλος-Ευθύμιος Σκαλτσάς (Toyota Starlet)
εγκατέλειψαν την προσπάθειά τους από μηχανική βλάβη κι ενώ ήταν στην κορυφή της
κατηγορίας, με διαφορά μεγαλύτερη των 4 λεπτών από τους αντιπάλους τους. Δεύτεροι
στην F2 E και τρίτοι στη C3 βρέθηκαν οι Γιώργος Χατζηγάκης-Χρήστος Χατζηγάκης που
προσέφεραν θέαμα με το Ford Escort MKII. Τρίτοι τερμάτισαν στην F2 E οι Νίκος
Σωτηρόπουλος-Ευάγγελος Μούκας που ταλαιπωρήθηκαν με το στήσιμο του Toyota Yaris.
Παρά το γεγονός ότι είχαν έξοδο χάνοντας περίπου 20 λεπτά, οι Γιώργος Μανέτας-Ανδρέας
Αδαμόπουλος (Toyota Corolla AE111) κέρδισαν στην κατηγορία C4.
Εντός έδρας νίκη στη C6 για τους Θανάση Πατέα-Βασίλη Παναγόπουλο, οι οποίοι
πρωταγωνίστησαν με το Toyota Starlet EP91. Παρά τη μικρή τους εμπειρία, κινήθηκαν
μυαλωμένα, ανταπεξήλθαν με επιτυχία στις δυσκολίες του αγώνα και ανέβηκαν στο
υψηλότερο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία. Ίσως στην καλύτερή τους εμφάνιση στη
σύντομη αγωνιστική καριέρα τους, οι Διονύσης Κατέβας-Σπύρος Αποστολόπουλος
τερμάτισαν δεύτεροι στην κατηγορία C6, οδηγώντας ένα Toyota Yaris. Το βάθρο
συμπλήρωσαν οι Ιωάννης Αθανασόπουλος-Ιωάννης Κουζούλης, επίσης με Toyota Yaris.
Άτυχοι στάθηκαν οι περσινοί Κυπελλούχοι της κατηγορίας, Στέφανος Γιόκαρης-Γιώργος
Μουρτζούκος, καθώς οδηγήθηκαν σε εγκατάλειψη κι ενώ ήταν στην κορυφή της κατάταξης
στη C6, έχοντας στα χέρια τους ένα Toyota Starlet EP91.
Τη σημαία του τερματισμού στο 45ο Ολυμπιακό Ράλλυ, είδαν επίσης οι Βασίλειος
Χατζηδάκης-Σπύρος Καραστεφάνου με Renault Clio RS, οι Ιωάννης ΓιαννακόπουλοςΙωάννης Φωτεινογιαννόπουλος (Ford Fiesta R2), οι Γιώργος Ηλιόπουλος-Στέλιος Χαλδαίος
με Peugeot 208 Rally4, οι Αναστάσιος Παπαδόπουλος-Ανδρέας Βασιλόπουλος (MG ZR) και
οι Παναγιώτης Μαντάς-Χρήστος Ξυνής (Toyota Yaris). Επιτυχημένο ντεμπούτο έκαναν τα
δύο πρωτοεμφανιζόμενα Πυργιώτικα πληρώματα των Διονύση Βλασόπουλου-Θεόδωρου
Λιανού (Toyota Starlet EP91) και Κωνσταντίνου Πιρπυρή-Βασίλειου Γρηγορόπουλου
(Toyota Starlet), ανεβαίνοντας στη ράμπα του τερματισμού στην Κεντρική Πλατεία Πύργου
Σάκη Καράγιωργα. Στον τερματισμό έφτασαν επίσης οι Κωνσταντίνος ΔημακόπουλοςΠαναγιώτης Κακαλής με Toyota Starlet KP61.
Νωρίς βρέθηκαν εκτός αγώνα οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου, από
πρόβλημα στην αντλία βενζίνης του Renault Clio Rally3, όπως και οι Αναστάσιος
Αναστασόπουλος-Αχιλλέας Παρασκευόπουλος που είχαν επαφή με δέντρο με την Toyota
Corolla AE92. Μηχανική βλάβη αντιμετώπισαν οι Παναγιώτης Μπρης-Γιώργος
Μικελόπουλος και δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους με το Ford Escort MKII. Δεν
τερμάτισαν επίσης οι Ηλίας Καφαντάρης-Νίκος Κόντος (Subaru Impreza) και Τάκης
Μιχαλόπουλος-Παντελής Τζαβάρας (Toyota Yaris), καθώς τα αγωνιστικά τους βγήκαν
εκτός δρόμου και κόλλησαν στη λάσπη.
Διοργανωτής του 45ου Ολυμπιακού Ράλλυ ήταν το αθλητικό Σωματείο Αγωνιστική
Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ), έχοντας ως συνδιοργανωτές την
Π.Ε.Δ.Δ.Ε (Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδος), τον Δήμο Πύργου και τον Δήμο
Αρχαίας Ολυμπίας. Θεσμικοί υποστηρικτές ήταν το Επιμελητήριο Ηλείας, ο Εμπορικός
Σύλλογος Πύργου, Ερμής και η Δημοτική Επιχείρηση Πύργου Α.Ε. ΟΤΑ.
ΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ – https://www.aolap.gr/wp-content/uploads/2025/04/Olympiako_Rally_2025_Results.pdf