Όσον αφορά τους προορισμούς εσωτερικού, τις προτιμήσεις κερδίζουν τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, με την Χίο, τη Λέρο και τη Μυτιλήνη σε πρώτη θέση, οι Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, με την Τήνο, τη Σύρο, την Πάρο, τη Νάξο, τη Σαντορίνη, τη Μύκονο και τη Ρόδο, την Πάτμο, την Κω και τη Λέρο, να πρωτοστατούν, αλλά και οι Σποράδες και η Κρήτη στο σύνολό της.
Το Ιόνιο πρωταγωνιστεί και φέτος στις προτιμήσεις των Ελλήνων ταξιδιωτών με τη μεγάλη ζήτηση για Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Λευκάδα, Παξούς και Ιθάκη λόγω και των παραδοσιακών εθίμων του Πάσχα.
Το Πήλιο, τα Ζαγοροχώρια και τα Ιωάννινα ελκύουν τους ταξιδιώτες που προτιμούν την ενδοχώρα, ενώ η Χαλκιδική όσους αναζητούν τον συνδυασμό με την θάλασσα. Η Πελοπόννησος έχει μεγάλη επισκεψιμότητα, ιδιαίτερα η Μονεμβασιά, η Στούπα, η Καρδαμύλη, και η Καλαμάτα, όπως και το Ξυλόκαστρο και το Ναύπλιο.
Επιπλέον, οι Έλληνες ταξιδιώτες θα κατευθυνθούν και προς όλες τις παραθαλάσσιες περιοχές με ξενοδοχεία τα οποία άνοιξαν μετά το Πάσχα των Καθολικών. Οι Έλληνες που προτιμούν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό, κατά κύριο λόγο προτιμούν προορισμούς της Κεντρικής Ευρώπης, κυρίως Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία και Γαλλία, ενώ πιο κοντινοί προορισμοί όπως τα παράλια της Τουρκίας και η Κωνσταντινούπολη δίνουν επίσης μεγάλους αριθμούς, καθώς λόγω του Πάσχα επιλέγονται οι προορισμοί γύρω από το Πατριαρχείο. Οι μακρινοί εξωτικοί προορισμοί όπως η Νοτιοανατολική Ασία, αλλά και η Αίγυπτος, το Ντουμπάι και το Μαρόκο, και η Λατινική Αμερική, ακολουθούν σε προτιμήσεις.
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, δήλωσε: «Οι τιμές για όλα τα τουριστικά πακέτα, τόσο του εσωτερικού, όσο και του εξωτερικού, έχουν διαμορφωθεί από τα τουριστικά γραφεία με τέτοιο τρόπο ώστε να εξυπηρετούν όλη την γκάμα των ταξιδιωτών, κάνοντας εφικτή για όλους μια πασχαλινή απόδραση αλλά και με υπευθυνότητα όπως προβλέπεται και από την ευρωπαϊκή Οδηγία για τα οργανωμένα ταξίδια. Τα τουριστικά γραφεία, έχουν διαμορφώσει κοντινά και μακρινά ταξίδια, πολυήμερα και διήμερα ή τριήμερα, ώστε να απευθυνθούν στο σύνολο των καταναλωτών».
money-tourism.gr