Με ένα δεκαήμερο προσφορών που ξεκίνησε ήδη, το λιανεμπόριο θα προσπαθήσει να ζεστάνει την αγορά, η οποία υπό το βάρος των πληθωριστικών πιέσεων είναι παγωμένη, όπως δήλωσε ο Μάκης Σαββίδης, αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας.
Στο πλαίσιο αυτό δίνει την ευκαιρία στους καταναλωτές να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους για μια ευρεία γκάμα κατηγοριών σε πολύ καλύτερες τιμές. Έτσι, πολλές επιχειρήσεις έχουν ξεκινήσει εδώ και αρκετές ημέρες τη διαφήμιση της Black Friday η οποία εφέτος είναι την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου, ένα μήνα πριν από τα Χριστούγεννα. Διαφημίζουν επίσης πολλές επιχειρήσεις και την Cyber Monday, που είναι η Δευτέρα 27 Νοεμβρίου.
Στην αιχμή των προσφορών βρίσκονται τα προϊόντα τεχνολογίας με τις αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών να πρωτοστατούν στις προωθητικές δράσεις. Οι αλυσίδες προσφέρουν στους καταναλωτές, μεταξύ άλλων, και ευέλικτες λύσεις πληρωμής.
Σύμφωνα με τον κ. Σαββίδη έχουν αρχίσει εντατικές διαφημιστικές εκστρατείες και από τις αλυσίδες οικιακού εξοπλισμού ενώ περαιτέρω ενίσχυση των πωλήσεών τους αναμένουν χιλιάδες μικρά καταστήματα που πραγματοποιούν πωλήσεις μέσω των marketplaces.
Αξίζει να σημειωθεί ότι προετοιμάζοντας κατάλληλα το έδαφος, πολλές εμπορικές επιχειρήσεις ρίχνονται στη μάχη των προσφορών με προκρατήσεις αλλά και με προσφορές τόσο μέσα από το ψηφιακό κανάλι όσο μέσα από τα φυσικά καταστήματα με στόχο να ρευστοποιήσουν εποχικά προϊόντα και να «γεμίσουν τα ταμεία» τους.