ΠΡΟΣ : Γ.Γ ΔΗΜΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΠΥΡΓΟΣ 7/12/2022
Ο.Ε.Υ.
Σας αναφέρουμε , ότι παρά τα όσα είπατε και ειπώθηκαν στο Δ.Σ Πύργου, δεν είναι επαρκής ο χρόνος που δόθηκε σε εμάς να μελετήσουμε και να διαβουλευτούμε για το νέο Ο.Ε.Υ.
Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι εδώ και ένα χρόνο ανατέθηκε η αξιολόγηση των δομών του Δήμου μας και η σύνταξη του σχεδίου του Ο.Ε.Υ σε εξωτερικό συνεργάτη (GREEN TREE PARTNERS) έναντι του ποσού των 24.000€. Η εν λόγω εταιρεία σας είναι γνωστή γιατί τον Αύγουστο του 2020 υπέγραψε για ένα έτος σύμβαση για να παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες στο Δ.Λ.Τ.Π έναντι του ποσού των 24.552,00€ και εν συνεχεία από φέτος τον Σεπτέμβριο συνεχίζει τις συμβουλευτικές υπηρεσίες στο Λιμενικό Ταμείο μέχρι τέλος 2023 έναντι του ποσού των 33.232,00€. (τελικά τι έχουμε κερδίσει πληρώνοντας 58.000 ευρώ για το Λιμενικό Ταμείο;)
Από την μία εσείς, ο οποίος έχετε αποκλειστική απασχόληση επί πληρωμή την οργάνωση του Δήμου και από την άλλη ο σύμβουλος που πληρώνετε το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 24.000€ (ετήσιο μισθό 2 υπαλλήλων του Δήμου), κάνατε μήνες (όπως εσείς αναφέρατε στο πρόσφατο ΔΣ) για να συντάξετε έναν Ο.Ε.Υ.
Εμείς φυσικά έχουμε και τη καθημερινότητα μας και όπως προανέφερα δεν είχαμε τον ίδιο χρόνο για να ασχοληθούμε με τον Ο.Ε.Υ.
Οι απόψεις μας:
α) Για πολλοστή φορά λέμε και δεν κατανοούμε, πως ένας Γ.Γ Δήμου ανεχόταν μέχρι πρότινος (Οκτώβριος 2022) ένα ΜΗ αυτοτελές τμήμα του (ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ) να προβαίνει εδώ και πολλούς μήνες σε συμβάσεις-αναθέσεις-μνημόνια κλπ. Άρα πριν μιλήσουμε για τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις αυτού του τμήματος στον νέο Ο.Ε.Υ , καλύτερα να δείτε πόσες εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ απευθείας αναθέσεις έγιναν σε υπηρεσίες και προμήθειες χωρίς την έγκριση της Διεύθυνσης αυτού του τμήματος.
β) Περιγράφεται ένας οργανισμός 32 τουλάχιστον τμημάτων, με ανάγκη 400 υπαλλήλων γραφείων και άγνωστο αριθμό εργατών. Εκτός πραγματικότητας ο σχεδιασμός αυτός.
Είναι βέβαιο ότι θα εξακολουθήσει να υπάρχει η εικόνα των υποστελεχωμένων Διευθύνσεων και τμημάτων.
Πως έχετε σκοπό να βελτιώσετε αυτό; Προφανώς με την πάγια τακτική που ακολουθείτε όλα τα χρόνια της θητείας σας: Πρόσληψη προσωπικού λόγω «έκτακτης ανάγκης» και δήθεν τοποθέτηση στο Αυτοτελές πλέον Τμήμα Πολιτικής Προστασίας. Στην συνέχεια το προσωπικό αυτό βρίσκεται να εργάζεται στο γραφείο Δημάρχου, στο πολιτικό γραφείο Δημάρχου, στην Οικονομική Υπηρεσία, στο fb, κλπ…
Πείτε μας κύριε Γ.Γ: Οι μπετατζήδες στο γραφείο Δημάρχου τι έργο παράγουν;
γ) Η διεύθυνση προγραμματισμού και ανάπτυξης επιβάλλεται να είναι ενιαία.
δ) ΣΤΟ Τμήμα Διαχείρισης- Συντήρησης Οχημάτων και Εξοπλισμού, να προβλεφθεί τμήμα συνεργείου. Με αφορμή δε την αναφορά στο συγκεκριμένο τμήμα, απορώ ξανά πως εσείς ως Γ.Γ δεν έχετε δει ότι λειτουργεί συνεχώς (μήνες-χρόνια) με το καθεστώς «απευθείας ανάθεση» ή «λόγω απροβλέπτων αναγκών»!!!…Φυσικά είναι περιττό να πούμε ότι ο Δήμος ζημιώνεται εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ με αυτή τη τακτική. Γιατί άραγε δεν έγινε διαγωνισμός;
Αυτά τα ολίγα σας αναφέρουμε κύριε Γ.Γ, τα οποία μας κάνουν ιδιαίτερα δύσπιστους ως προς τη συμφωνία μας με τον συγκεκριμένο Ο.Ε.Υ. Σε κάθε περίπτωση πιστεύουμε ότι η συμφωνία Δημοτικής Αρχής και υπαλλήλων (αυτών δηλαδή που θα κληθούν διαχρονικά να εφαρμόσουν τον Ο.Ε.Υ) είναι εκ των ουκ άνευ.