Στους στοιχειωμένους διαγωνισμούς, που αναλαμβάνει να ξεμπλοκάρει η νέα Κυβέρνηση περιλαμβάνεται ο οδικός άξονας Πάτρα – Πύργος, που τεμαχίστηκε σε οκτώ εργολαβίες χωρίς τελικά να προχωρήσει.
Είναι γνωστή η υπόθεση με τον όμιλο Καλογρίτσα, που είχε ανακηρυχθεί προσωρινός μειοδότης σε τέσσερα από τα οκτώ τμήματα, τελικά αποφασίστηκε να αναλάβει τα δύο, χωρίς ποτέ να εξασφαλίσει εγγυητική επιστολή.
Χαρακτηριστικό του σχεδιασμού με τον οποίο προωθείται ο άξονας Πάτρα – Πύργος είναι το γεγονός πως στην πέμπτη εργολαβία (Βάρδα-Σαγαίικα) που ανατέθηκε στην κοινοπραξία Ξανθάκης – Ιντερκάτ με έκπτωση 49,90%, έχει εντοπιστεί ολόκληρη χωματερή!!!
Κατά πληροφορίες, η κοινοπραξία ζητεί πλέον συμπληρωματική σύμβαση 2,5 εκατ. ευρώ για να απομακρύνει τα σκουπίδια, αφού δεν το έκανε τόσα χρόνια η τοπική δημοτική αρχή!
Και ως συνήθως κανείς υπεύθυνος;