Με πολιτικές κόντρες (μόνο…) συνεχίζεται η αντιπαράθεση για τον πολύπαθο άξονα Πάτρα-Πύργος.
Χρήστος Σπίρτζης και Κώστας Τζαβάρας, μιλώντας στον Alpha 98,9 και την εκπομπή «Ραντάρ» με τον Τάκη Χατζή και τον Δήμο Βερύκιο διασταύρωσαν τα ξίφη τους.
Από την πλευρά του ο τέως υπουργός Υποδομών και Μεταφορών μίλησε για “καραστημένο” διαγωνισμό το 2015, χωρίς χρηματοδότηση, που οδήγησε την τότε κυβέρνηση σε ακύρωσης της διαδικασίας και έναρξη ενός οκταπλού διαγωνισμού. Υποστήριξε δε πως με αυτή τη μέθοδο εξασφαλίστηκε η υλοποίηση του έργου και η μείωση κατά 50% του κόστους του.
Μιλώντας ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, καταλόγισε ευθύνες στον τέως υπουργό ΥΠΟΜΕ. «Ο κ. Σπίρτζης ευθύνεται (για τις καθυστερήσεις), που ακύρωσε τον διαγωνισμό. Είναι απερίγραπτο αυτή τη στιγμή το χάλι στον συγκεκριμένο δρόμο. Το οδόστρωμα είναι πιο ανώμαλο από τη χειρότερη επαρχιακή οδό«, είπε χαρακτηριστικά. Διέψευσε τον κ. Σπίρτζη περί ύπαρξης ευρωπαϊκού κανονισμού που απαγορεύει να προχωρήσει το έργο με διενέργεια ενιαίου διαγωνισμού και τον κατηγόρησε ότι ήθελε να δώσει το έργο σε μεσαίου μεγέθους τεχνικές εταιρείες.
Που βρισκόμαστε με το έργο
Το έργο που έχει απασχολήσει την επικαιρότητα με τις θανατηφόρες επιδόσεις του, όντας ένας από τους χειρότερους δρόμους της χώρας έχει περάσει από πολλές φάσεις, χωρίς μέχρι σήμερα να φτάσουμε στο ζητούμενο.
Στο σημερινό σημείο αυτό που αναμένει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι να δοθεί η έγκριση από την Γενική Διεύθυνση Εσωτερικής Αγοράς, Βιομηχανίας, Επιχειρηματικότητας και ΜΜΕ (DG Grow), για να φτάσουμε στην τελική έγκριση από τη DG Comp (εκεί θα εξεταστεί εάν η συμφωνία που έχει πραγματοποιήσει το Δημόσιο με τον παραχωρησιούχο ενέχει ζητήματα μη συμβατής κρατικής ενίσχυσης).
Η ενσωμάτωση του Πάτρα-Πύργος στην Ολυμπία Οδό θα ολοκληρωθεί με την κύρωση της τροποποιημένης σύμβασης παραχώρησης. Στόχος είναι να μπουν μπουλντόζες μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι (2021). Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 310 εκατ.ευρώ.
ypodomes.com