Τα τελευταία χρόνια το ΗΛΕΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, μόνο από όλα τα Μέσα Ενημέρωσης του Νομού, έδωσε την μάχη της ενημέρωσης με πραγματικά στοιχεία και αποδείξεις για τα προβλήματα που δεν επιτρέπουν την υλοποίηση του έργου.
Τώρα που όλες οι δεσμεύσεις των «αρμοδίων» έχουν καταρρεύσει και τα λόγια αποδείχτηκαν «κούφια», κάποιοι προσπαθούν να μαζέψουν τα «ασυμμάζευτα».
Μπαίνουμε ήδη στον τελευταίο μήνα του 2016 και από τις οκτώ (8) εργολαβίες, που θα γινόταν η δημοπράτησή τους μέσα στο 2016, έχουν γίνει τρεις (3) και αυτές όμως χωρίς να είναι βέβαιο αν θα υπάρξουν και πότε αντίστοιχες συμβάσεις.
Διαβάσαμε και ακούσαμε τις τελευταίες ημέρες τις δηλώσεις του Αντιπεριφερειάρχη Ηλείας κ. Γ.Γεωργιόπουλου, με τις οποίες καταφέρεται κατά του βουλευτή Αχαΐας της Ν.Δ. και επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας κ. Α.Κατσανιώτη, ο οποίος μάχεται για νέα χάραξη του δρόμου, στο τμήμα Μιντιλόγλι – Κάτω Αχαΐα.
Ασφαλώς ο κ.Αντιπεριφερειάρχης δεν πρέπει «να πέφτει από τα σύννεφα». Το θέμα αυτό το έχουμε τονίσει και επισημάνει πάρα πολλές φορές. (Δείτε στο τέλος του κειμένου).
Άλλωστε για το θέμα αυτό «μάχονται», όλοι οι βουλευτές της Αχαΐας, οι Δήμοι Πατρέων και Δυτικής Αχαΐας, το ΤΕΕ, το Επιμελητήριο Αχαίας και όλοι γενικά οι φορείς της Πάτρας και της Αχαΐας.
Είναι γνωστό ότι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα του έργου, είναι το αίτημα των παραγόντων της Αχαΐας για νέα νότια χάραξη στο τμήμα Μιντιλόγλι – Κάτω Αχαΐα, κάτι που σημαίνει πολύχρονη καθυστέρηση για νέες μελέτες, νέες απαλλοτριώσεις, νέες εγκρίσεις και ατελείωτες νέες διαδικασίες.
Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος, για τον οποίο η δημοπράτηση του έργου άρχισε από τον Πύργο και όχι από την Πάτρα, με κύριο σκοπό να κερδηθεί χρόνος.
Το Περιφερειακό Συμβούλιο, μέχρι σήμερα, ναι μεν στηρίζει με ευχολόγια και ανέξοδα λόγια την κατασκευή του έργου, αλλά ποτέ δεν πήρε απόφαση για το ¨καυτό¨ ζήτημα της χάραξης, το οποίο η πλευρά της Αχαΐας σύσσωμη, το έχει κάνει «σημαία» από πολύ καιρό.
Γι’ αυτό η έκπληξη και η έκρηξη του κ. Αντιπεριφερειάρχη δεν έχει κανένα νόημα και είναι «χωρίς αντίκρισμα». Είναι ντουφεκιές στον αέρα.
Θα επαναλάβουμε σε αυτό που τονίσαμε στο τελευταίο μας άρθρο, με τίτλο «Δρόμος Πάτρα – Πύργος : Μια ακόμα «σύσκεψη» χωρίς ουσία : Πολλά λόγια, κανένα έργο, Μηδενικό αποτέλεσμα.» (Δείτε στο τέλος).
Εάν το Περιφερειακό Συμβούλιο πιστεύει πράγματι στο έργο και επιθυμεί την υλοποίησή του, ας πάρει αμέσως, μια απόφαση, που θα ξεκαθαρίζει με σαφήνεια την θέση του στο θέμα της νέας χάραξης, που επίμονα και πιεστικά θέτει η πλευρά της Αχαΐας.
Σε μια τέτοια περίπτωση θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον η θέση των Περιφερειακών Συμβούλων της Ηλείας και ειδικά των Αντιπεριφερειαρχών από την Ηλεία.
Άλλωστε μπορούν, σε κάθε περίπτωση, να προκαλέσουν, με αίτημά τους, μια τέτοια συνεδρίαση και απόφαση.
Iδού η Ρόδος iδού και… η απόφαση-πήδημα!!!
Όχι τίποτε άλλο, αλλά για να μην “απορούν” μερικοί, γιατί εδώ πέρα δεν προχωράει ποτέ και τίποτα και δεν μας παίρνει κανείς στα σοβαρά.
Και εμείς θα συνεχίσουμε να το γράφουμε: Αν νομίζετε ότι δεν μπορείτε να τα καταφέρετε υπάρχουν και οι παραιτήσεις.
ΗΛΕΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Διαβάστε επίσης :
3. Δρόμος Πάτρα – Πύργος : «Ορατότης μηδέν…..»
4. “Σιγά….., η Ηλεία κοιμάται”
5. Νέα αναβολή για την δημοπράτηση του έργου « Δρόμος Πάτρα – Πύργος» Και έχει ο Θεός…..
6. Δρόμος Πάτρα – Πύργος: «Ολημερίς τον χτίζανε, το βράδυ γκρεμιζόταν…»
8. Δρόμος Πάτρα-Πύργος. Το κρίσιμο ερώτημα: Υπάρχει πολιτική βούληση για την κατασκευή του;
9. Δρόμος Πάτρα-Πύργος: Η κοροϊδία συνεχίζεται και η ταλαιπωρία καλά κρατεί..
10 . Ο δρόμος Πάτρα-Πύργος, οι εξαγγελίες του Υπουργού και οι πιθανότητες κατασκευής του έργου.
11. Δρόμος Πάτρα-Πύργος: Το έργο σε νέες περιπέτειες ή «Ζήσε Μάη μου…»
12. Η κατασκευή του δρόμου Πάτρα-Πύργος και η τεράστια ευθύνη των τοπικών παραγόντων.