Στην υλοποίηση του πλάνου ανάπτυξης των καταστημάτων της στην Ελλάδα προχωράει η SPAR, το οποίο προβλέπει 80 καταστήματα για το 2018, με περισσότερα από συνολικά 300 καταστήματα σε ολόκληρη τη χώρα σε βάθος 4ετίας.
Σήμερα λειτουργούν πλέον τα πρώτα 8 καταστήματα, ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας κ.Φοίβος Καρακίτσος ανέφερε πως συνολικά 18 καταστήματα θα έχουν ανοίξει μέχρι το τέλος του Αυγούστου.
Η μεγαλύτερη επένδυση αυτή τη στιγμή έχει γίνει στη Νάξο από την εταιρία ΚΟΥΤΕΛΙΕΡΗΣ, η οποία σχεδόν διπλασίασε το χώρο πώλησης από 800τμ σε 1.500τμ, διαθέτοντας πλέον 5 ταμεία, 50 θέσεις στάθμευσης και συνολικά 45 άτομα προσωπικό.
Η SPAR λειτουργεί επίσης καταστήματα στη Σκιάθο από την εταιρία ΣΚΟΥΡΑΣ, 3 καταστήματα στην Κρήτη από την εταιρία ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗ, ένα κατάστημα στην Κω από την εταιρία Νικολένδρης, ένα κατάστημα στην Κεφαλλονιά από την εταιρία Δημουλάς και ένα στην Αθήνα κοντά στο Ολυμπιακό Στάδιο από την εταιρία Δημοθόδωρος. Στην αμέσως επόμενη περίοδο η SPAR θα λειτουργήσει καταστήματα στη Ρόδο σε συνεργασία με την εμβληματική εταιρία ΠΑΠΠΟΥ, 3 καταστήματα στην Αθήνα, ένα στην Κύθνο, 3 στη Λάρισα και 1 στο Αγρίνιο, φτάνοντας συνολικά στα 18 καταστήματα μέχρι το τέλος του Καλοκαιριού.
Η SPAR διαθέτει ήδη στη συλλογή της περισσότερα από 550 προιόντα ιδιωτικής ετικέτας και η εκτίμηση είναι πως με την έναρξη πολλών συνεργασιών με την τοπική βιομηχανία, η συνολική συλλογή προϊόντων SPAR own label θα ξεπερνάει τα 900 προϊόντα μέχρι το τέλος του 2018.
Η στρατηγική τοποθέτηση της εταιρίας στη χώρα ξεκίνησε από τις πιο τουριστικές περιοχές καθώς εκεί η δύναμη του σήματος είναι εξαιρετικά υψηλή. Όπως δήλωσε και ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας κ.Φοίβος Καρακίτσος, το SPAR brand λόγο της υψηλής αναγνωρισιμότητας αποτελεί σήμερα το πιο σημαντικό εργαλείο προσέγγισης (τόσο για τους λιανέμπορους όσο και για τις προμηθεύτριες εταιρίες) του τουρισμού στη χώρα μας, ο οποίος για φέτος εκτιμάται πως θα κινηθεί σε 32 με 35 εκ αφίξεις που παράγουν ένα τζίρο που μοιάζει να χάνετε για το λιανεμπόριο. Η SPAR
πετυχαίνοντας το 76% των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεών της (35,5 δις Ευρώ) στην Ευρώπη, έχει την αναγνωρισιμότητα και τη δύναμη να προσελκύει με επιτυχία τους καταναλωτές κάθε εθνικότητας.
Βεβαίως η SPAR θα τοποθετηθεί σταδιακά και σε όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας ακόμα και με ιδιόκτητα καταστήματα, μέσα στο 2018.
Υπενθυμίζεται πως η SPAR Hellas είναι μέλος της SPAR International του μεγαλύτερου συνεταιριστικού δικτύου λιανικών πωλήσεων τροφίμων σε όλο τον κόσμο με 12.777 καταστήματα σε 48 χώρες και συνολικές πωλήσεις ύψους 35,5 δις € (στοιχ. 2017), με στόχο το 2020 να βρίσκεται σε 60 χώρες παγκοσμίως.
Η SPAR ανακοίνωσε την είσοδό της στην Ελληνική αγορά τον Μάρτιο με σκοπό να δημιουργήσει και να διαχειριστεί το μεγαλύτερο συνεταιριστικό δίκτυο καταστημάτων λιανικής από ανεξάρτητους retailers στη χώρα. Όπως αναφερόταν στην σχετική ανακοίνωση «στόχος της εταιρίας είναι σε βάθος 4 ετίας να αναπτύξει περισσότερα από 300 καταστήματα SPAR σε όλη την επικράτεια, με 1.400 είδη ιδιωτικής ετικέτας, παραγόμενα στο μεγαλύτερο μέρος τους από την Ελληνική βιομηχανία, δίνοντας σε όλα τα μέλη της την τεχνογνωσία που διαθέτει, μέσα από τη σωστή καθοδήγηση και υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα οργάνωσης, εκπαίδευσης και business strategy».