Ο Υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής προχωρεί σε ενέργειες προκειμένου να ακυρωθούν οι οκτώ συμβάσεις που είχαν προκύψει από ισάριθμους διαγωνισμούς τα προηγούμενα έτη και να αποσταλεί επίσημο αίτημα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για να εγκριθεί η κάλυψη μέρους του κόστους του έργου από το ΕΣΠΑ.
Αν το έργο γινόταν με τις οκτώ (8) εργολαβίες όλο το ποσό θα ήταν Δημόσια Δαπάνη και με κονδύλια από την Ευρωπαική Ένωση και δεν θα υπήρχαν διόδια.
Αν όπως όλα δείχνουν προκριθεί η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος με τη μέθοδο της παραχώρησης στην Ολυμπία Οδό , θα τεθούν σε λειτουργία σταθμοί διοδίων με το κόστος για τους οδηγούς να ανέρχεται σε 0,067 ευρώ ανά χιλιόμετρο.
Συνεπώς με την μέθοδο της παραχώρησης, που προωθεί ο Υπουργός, από την έναρξη σχεδόν του έργου θα μπουν σταθμοί διοδίων, κάτι που συνέβη και για το τμήμα Πάτρα – Κόρινθος. Όλοι θυμόμαστε τους κόνους στον δρόμο και πληρώναμε διόδια σαν να ήταν έτοιμος ο δρόμος, που ολοκληρώθηκε μετά από χρόνια είσπραξης διοδίων εκατομμυρίων ευρώ.
Με βάση το ποσό 0,067 ευρώ ανά χιλιόμετρο και με δεδομένη την απόσταση Πύργος-Πάτρα-Πύργος που είναι (100+100) διακόσια (200) χιλιόμετρα, το κόστος θα είναι 13,5 ευρώ!!!
Για να πάει καποιος από τον Πύργο στην Αθήνα και επιστροφή θα θέλει 41 ευρώ!!1
Σχεδόν όσο θέλει για καύσιμα ενα αυτοκίνητο, σε αυτή την διαδρομή, που καίει πετρέλαιο!!!