Διευρύνεται το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου της ΔΕΗ (αριθμός 8009001000) το οποίο προσφέρει πλέον τη δυνατότητα επικοινωνίας και εξυπηρέτησης καθημερινά από τις 07:00 έως τις 23:00 και τα Σάββατα από τις 10:00 έως τις 20:00.
“Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί δωρεάν για τους καταναλωτές και παρέχει τις εξής υπηρεσίες:
- προσφέρει ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες,
- δέχεται αιτήματα για τη σύναψη σύμβασης ρεύματος και φυσικού αερίου,
- πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών,
- πραγματοποιεί εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας,
- παρέχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί,
- προσφέρει βοήθεια σε θέματα τεχνικής υποστήριξης e-bill.
Επιπλέον, κατά τη διάρκεια των μη εργασίμων ωρών, οι πελάτες μας μπορούν να λαμβάνουν αυτοματοποιημένες πληροφορίες για το υπόλοιπο του λογαριασμού τους και τους τρόπους εξόφλησής του, καθώς και για την εξέλιξη της πορείας των αιτήσεών τους προς τη ΔΕΗ“.