ΔΡΟΜΟΣ ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ
2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ
΄΄ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ , ΟΡΑΜΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ ΄΄
Πολίτες της Ηλείας,
Στις 7/7/2021 κλείνει ένας Κυβερνητικός Κύκλος 2 ετών. Σήμερα κρίνεται χρήσιμο να επιχειρηθεί ένας απολογισμός για τον δρόμο του θανάτου ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ. Στις 9/7/2019 ο Υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής με την ανάληψη την πρώτη ημέρα των υπουργικών του
καθηκόντων ανέστειλε την χρηματοδότηση του έργου στις 5 εγκατεστημένες εργολαβίες.
Τον Μάρτη του 2020 διέλυσε τις 5 εργολαβίες επιβαρύνοντας τους Έλληνες φορολογούμενους με 8
εκατομμύρια ευρώ που κατέβαλε ως αποζημίωση στις 5 εργοληπτικές εταιρείες του έργου. Με αυτήν την επιλογή παρέσυρε σε ακύρωση τα έργα εισόδου πόλης , σε Αμαλιάδα, Γαστούνη και Λεχαινά οι
οποίες είχαν συμπεριληφθεί ως έργα προαίρεσης με ξεχωριστή πηγή χρηματοδότησης.
Στέρησε από τους πολίτες την χρήση του δρόμου χωρίς διόδια στο τέλος του 2022.
Ο Υπουργός Υποδομών μεταμορφώθηκε σε φανατικό εχθρό του έργου προβάλλοντας ως αφήγημα ότι το έργο δεν μπορούσε να τελειώσει γιατί είχε κατάτμιση σε 8 εργολαβίες. Αποσιωπώντας συνειδητά ότι η επιλογή των 8 εργολαβιών αποτελούσε απόφαση της ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΝΤΩΓΩΝΙΣΜΟΥ. Σήμερα ο ίδιος είναι εκτεθειμένος γιατί επιλέγει τον ίδιο δεσμευτικό σχεδιασμό με 3 εργολαβίες στο οδικό άξονα ΒΟΑΚ – ΚΡΗΤΗΣ. Αυτό όμως που παραμένει ως παρακαταθήκη της αλήθειας είναι το γεγονός ότι το εν λόγω έργο με όποια μορφή υλοποιηθεί έχει την πολιτική ταυτότητα της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ η όποια δημοπράτησε το έργο αφού πρώτα εξασφάλισε των χρηματοδότηση των 300 εκατομμυρίων ευρώ. Επί της ουσίας δεν προκύπτει
κανένα ενδιαφέρον του Υπουργού Υποδομών για το έργο, απλώς κάνει μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα.
Ο ισχυρισμός περί ΕΥΝΟΙΑΣ ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑ……. Κατέρρευσε με γδούπο κρότου λάμψης αφού ο Καλογρίτσας συμμετείχε νόμιμα στον διαγωνισμό, κηρύχτηκε όμως έκπτωτος από τον Υπουργό Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστο Σπίρτζη.
΄΄ΔΩΡΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ΄΄
Ο Υπουργός Υποδομών θριαμβολογεί ότι ενέταξε το έργο σε Σύμβαση Παραχώρησης με την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ χωρίς να δίνει στην δημοσιότητα το περιεχόμενο της Σύμβασης, όπως επίμονα του έχει ζητηθεί από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΙ.ΝΑ.Λ Ο Υπουργός Υποδομών είναι εκτεθειμένος γιατί οι
κατασκευαστικοί όμιλοι που συγκροτούν την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ είναι οι ίδιοι που απένταξαν το έργο ως ασύμφορο το 2013 , επί Κυβέρνησης ΣΑΜΑΡΑ – ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ.
Εκτεθειμένος είναι επίσης γιατί από το βήμα τα Βουλής δεσμεύτηκε ότι για επιτάχυνση του έργου , θα δώσει ΜΠΟΝΟΥΣ στην ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ χωρίς να προσδιορίζει ποιος κρίνει το οικονομικό ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΔΩΡΟΥ προς τους κατασκευαστικούς ομίλους .
ΟΡΑΜΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ
Στις 11 Νοέμβρη 2019 , ημέρα ίδρυσης του Πανηλειακού Συμβουλίου αιρετών στη συνάντηση του με τους Δημάρχους της Ηλείας εκτός του αποκλεισμένου από τον ίδιο , Δήμαρχο Πύργου, δεσμεύτηκε ξεδιπλώνοντας το όραμα του, ισχυριζόμενος ότι δεν νοείτε ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ χωρίς την Αρχ. Ολυμπία και ότι επί της Υπουργικής του θητείας θα κατασκευαστεί το τμήμα ΠΥΡΓΟΥ – ΑΡΧΑΙΑΣ
ΟΛΥΜΠΙΑΣ. Διαβάζοντας την Κυβερνητική πρόταση των 200 σελίδων στο Ταμείο Ανάκαμψης , οι Ηλείοι πολίτες διαπιστώνουν με οργή ότι η Ηλεία και το όραμα Καραμανλή δεν
αναφέρονται πουθενά. Επί 2 χρόνια ο Υπουργός Υποδομών δεν ασχολήθηκε με το όραμά του, αφού δεν προώθησε την απαιτούμενη μελέτη ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ στο ΤΜΗΝΑ ΠΥΡΓΟΥ – ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ και δεν ξεκίνησε καν την Σύνταξη του Κτηματολογίου πίνακα απαλλοτριώσεων που είναι προϋπόθεση υλοποίησης του έργου.
Για τους πολίτες της Ηλείας ΄΄ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΥΡΓΟΣ – ΑΡΧ. ΟΛΥΜΠΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΡΑΜΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ΄΄.
΄΄ ΙΣΧΥΡΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΑΝΗΛΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΙΡΕΤΩΝ ΄΄ – ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΧΑΜΕΝΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ- Πολίτες της Ηλείας, Στην σύγκρουση του Ηλειακού λαού με την Κυβέρνηση για τον δρόμο του θανάτου , αποτυπώθηκε στο κοινωνικό πεδίο η έκφραση δύο διαφορετικών πόλων για την ανάπτυξη του Νομού.
Ως αυθεντικός ακηδεμόνευτος πόλος διεκδίκησης κατεγράφη το Πανηλειακό Συμβούλιο Αιρετών με την διοργάνωση της μεγαλειώδης λαϊκής διαμαρτυρίας των 3 Περιφερειών και των 5 Νομών στις 26/2/2020 στο Βουπράσιο . Στον αντίποδα αυτής της πρωτοβουλίας αναπτύχθηκε το ενδοτικό κίνημα των Συνοδοιπόρων στο αφήγημα Κυβέρνησης και Καραμανλή που συγκροτήθηκε από το
τοπικό Κυβερνητικό προσωπικό και τμήμα του Αυτοδιοικητικού κινήματος.
Επί της ουσίας αυτός ο συσχετισμός δυνάμεων μεταμορφώθηκε από τους προκαθήμενους της διάσπασης του Ηλειακού μετώπου σε αιτιολογική βάση ενδοτικότητας για την κυριαρχία της Κυβερνητικής πολιτικής στην ματαίωση του δρόμου ΠΑΤΡΑΣ – ΠΥΡΓΟΣ και την διαγραφή της Ηλείας από τον Πανεπιστημιακό χάρτη με σταθερή θέαση πάντα στο διαλυμένο Σύστημα Υγείας στο
Νομό.
Είναι σαφές εάν υπήρχε ισχυρό ενιαίο πολιτικό κέντρο στο Νομό η Κυβέρνηση δεν θα μπορούσε να υλοποιήσει την καταστροφική πολιτική της για την Ηλεία. Η ανασύνταξη των πολιτικών και αυτοδιοικητικών δυνάμεων σε ισχυρό ενιαίο Πανηλειακό Συμβούλιο Αιρετών είναι ο μόνος δρόμος για να αναπληρωθεί διεκδικητικά ο χαμένος αναπτυξιακός χρόνος για τον Νομό.
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
ΗΛΙΔΑ – ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΙΔΕΩΝ
Ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΡΑΛΛΗΣ
ΑΜΑΛΙΑΔΑ 7/7/2021