Σε τροχιά επίλυσης μπαίνουν το 2022 χρόνια προβλήματα που έχουν αφήσει πολύ πίσω το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, καθώς εντός της χρονιάς προωθούνται μεγάλα σιδηροδρομικά έργα αλλά και οργανωτικές αλλαγές στις εταιρείες που κατασκευάζουν, διαχειρίζονται και συντηρούν το δίκτυο.
Εκτός και πάλι η Ηλεία. Οι Αιρετοί του Νομού, Βουλευτές, Περιφερειάρχης, Δήμαρχοι, Επιμελητήριο, λοιποί φορείς, βουβάθηκαν και παρακολουθούν άπραγοι την σιδηροδρομική απομόνωση της Ηλείας.
Αυτά είναι τα εξι (6) έργα που θα γίνουν:
1. Κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη-Τοξότες, ύψους 1,68 δισ. ευρώ (2,09 δισ. ευρώ με ΦΠΑ).
2. Αναβάθμιση υφιστάμενης με διπλασιασμό και εγκατάσταση σηματοδότησης-ETCS και ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο, ύψους 1,07 δισ. ευρώ (1,33 δισ. ευρώ με ΦΠΑ).
3. Κατασκευή νέας προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής για τη σύνδεση της Ραφήνας και του Λιμένα Ραφήνας με το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο, ύψους 309 εκατ. ευρώ (383,16 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ).
4. Ολοκλήρωση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο-Πάτρα στο τμήμα Ρίο – Νέος Λιμένας Πατρών, ύψους 477 εκατ. ευρώ (591,48 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ).
5. Κατασκευή νέας προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα από τον Κόμβο Κορωπίου έως το Λαύριο και τον Λιμένα Λαυρίου, ύψους 391 εκατ. ευρώ (484,84 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ).
6. Σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου Προβλήτα Λιμένα Θεσσαλονίκης και κατασκευή Προαστιακού Δυτικής Θεσσαλονίκης, ύψους 53,5 εκατ. ευρώ (66,34 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ).