Στις 22-8-2024 πραγματοποιήθηκαν καθαιρέσεις εσωτερικής τοιχοποιίας για την διαρρύθμιση
γραφείου θεματικού Αντιπεριφερειάρχη στον τρίτο όροφο του Διοικητηρίου.
Αυτομάτως γεννιούνται καίρια ερωτήματα που χρήζουν απαντήσεων :
1. Έχει ελεγχθεί η προϋπόθεση ότι τα στοιχεία που καθαιρέθηκαν δεν θίγουν τα στοιχεία του
φέροντος οργανισμού του κτιρίου και δεν μεταβάλλονται προς το δυσμενέστερο τα φορτία και η
κατηγορία σεισμικής σπουδαιότητας σύμφωνα με τον ΕΑΚ ;
2. Έχει εκδοθεί σύμφωνα με το άρθρο 29 του Ν. 4495/2017 Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής
Κλίμακας (παρ. ιζ – Εσωτερικές Διαρυθμίσεις) ;
3. Υπάρχει σχετική τεχνική μελέτη για την εκτέλεση των εργασιών καθαίρεσης ;
4. Υπήρξε επίβλεψη των εργασιών από τεχνικό υπάλληλο ;
5. Από ποια επιτροπή θα παραληφθούν οι τεχνικές εργασίες που πραγματοποιήθηκαν ;
Σας υπενθυμίζουμε ότι για τους εργαζόμενους αποτελεί άμεση προτεραιότητα ο έλεγχος της
στατικής επάρκειας του κτιρίου (σχετικό έγγραφό μας 561/13-12-2023) και σας καλούμε για ακόμα μια
φορά να προχωρήσετε σε όλες τις διαδικασίες για τον έλεγχό της.