Μετά το deal της πώλησης του πιο διάσημου μυκονιάτικου brand στην ADMO του σεΐχη Ταχνούν Μπιν Ζαγιέντ Αλ Ναϊάν στη οποία συμμετέχει και ο Πέτρος Στάθης, προχώρησε ολοταχώς το συγκεκριμένο project που είχε ξεκινήσει το 2021.
Χθες το Nammos των Καννών άνοιξε για να υποδεχθεί τους πρώτους rich & famous πελάτες του μέσα στο ανακαινισμένο ξενοδοχείο Palm Beach, μετουσιώνοντας το όνειρο που είχε πάντοτε-κυρίως αυτός-ο Ζαννής Φρατζέσκος.
Να φέρει δηλαδή το μυκονιάτικο εστιατόριο στην καρδιά της Γαλλικής Ριβιέρας, στην οποία ήθελε πάντα να δραστηριοποιηθεί από την εποχή που την επισκέφθηκε, όταν ήθελε να ανοίξει το Nammos στην Ψαρού μαζί με τους Σάμι Ιμπραήμ και Κωνσταντή Κουσαθανά.
Πολλά άλλαξαν στα 20 χρόνια που πέρασαν, οι τρεις συνέταιροι έμειναν δύο και μετά ήρθε το deal με την ADMO στην οποία συμμετέχει ο Πέτρος Στάθης για να γίνει πραγματικότητα το νέο εστιατόριο στην καρδιά της Γαλλικής Ριβιέρας.
Η πραγματικότητα αυτή κόστισε τελικά πενήντα εκατομμύρια ευρώ, ενώ το αρχικό μπάτζετ είχε υπολογιστεί στα τριάντα εκατομμύρια, αφού η τελειομανία των ιδρυτών του μυκονιάτικου brand, αποδείχθηκε πολύ ακριβή.
Πρόκειται για το πιο ακριβό Nammos που έχει κατασκευαστεί αφού κόστισε τρεις φορές και κάτι παραπάνω από αυτό του Ντουμπάι, που είναι μέχρι στιγμής η ναυαρχίδα σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο brand.
Αυτό που απογείωσε το luxury lifestyle του beach life όπως είναι γνωστό στο εξωτερικό στο νησί των ανέμων, απ’ όπου ξεκίνησε τη διαδρομή του.
Οι διάσημοι και το φεστιβάλ
Τις τελευταίες ημέρες ο νέος ισχυρός άνδρας του Nammos βρισκόταν στις Κάννες μαζί με το δίδυμο των ιδρυτών, προκειμένου να ρυθμιστούν οι τελευταίες λεπτομέρειες για το opening του χθεσινού Σαββάτου.
Ήταν κάτι που και οι τρεις επιθυμούσαν διακαώς να συμβεί την δεδομένη περίοδο, αφού από τις αρχές της περασμένης εβδομάδας ξεκίνησε το φημισμένο κινηματογραφικό φεστιβάλ με αφίξεις διάσημων ηθοποιών, σκηνοθετών και ισχυρών παραγωγών του Χόλιγουντ.
Γι’ αυτό και τις τελευταίες ημέρες τα συνεργεία δούλευαν πυρετωδώς, έστω και αν το νέο εστιατόριο δεν θα ανοίξει σε όλη του την έκταση, αλλά σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό ώστε να υποδεχθεί τους πρώτους διάσημους ή ισχυρούς πελάτες του.
Σύμφωνα με πληροφορίες της τελευταίας στιγμής, τα επίσημα εγκαίνια του θα γιορταστούν με ένα μεγάλο πάρτι που θα λάβει χώρα, πιθανότατα το φετινό καλοκαίρι σε μια βραδιά όπου θα συρρεύσουν και αρκετοί Έλληνες.
Τότε αυτοί που δεν έχουν πάει μέχρι τότε, θα μπορέσουν να δουν από κοντά το τελικό αποτέλεσμα του αρχιτεκτονικού γραφείου Omniview Design και του αρχιτέκτονα Δημήτρη Τσίγκου που ανέλαβε το εγχείρημα.
Η τοποθεσία του μέσα στο εμβληματικό Palm Beach που κυριαρχεί στη λεωφόρο Frankline Roosevelt, ήταν μια πρόκληση αφού το συγκεκριμένο ξενοδοχείο έχει πλούσια ιστορική σημασία ως αναπόσπαστο στοιχείο της Γαλλικής Ριβιέρας.
Η προσέγγιση του αρχιτεκτονικού γραφείου στη mentalite της Κυανής Ακτής, τις αναμνήσεις από το παρελθόν του Palm Beach και την εκτίμηση για την τοπική κουλτούρα ήταν αναμενόμενη.
Αυθεντική Γαλλική Ριβιέρα
Όπως σημειώνει η ομάδα του Omniview Design «Αγκαλιάζοντας την εξαιρετική ιστορία και τον παγκόσμιο αντίκτυπο των Καννών, το ταξίδι μας ξεκίνησε με μια σχολαστική μελέτη των διαφορετικών ειδών της γαλλικής αρχιτεκτονικής και των εμβληματικών ορόσημων που διαμόρφωσαν την περιοχή σε όλο τον 20ό αιώνα.
Με μια βαθιά κατανόηση του παρελθόντος, συνδυάσαμε απρόσκοπτα τις γεωμετρικές αναφορές με τις σύγχρονες τεχνικές σχεδιασμού, δημιουργώντας μια πρόταση που εδραιώνει τη θέση της στο αρχιτεκτονικό χρονοδιάγραμμα, παραμένοντας πιστή στο πνεύμα αυτής της αξιοσημείωτης τοποθεσίας».
Συνεχίζοντας την ανάλυσή της για το νέο πρότζεκτ η ομάδα του καταξιωμένου αρχιτεκτονικού γραφείου επισημαίνει: «Αντλώντας έμπνευση από τη σαγηνευτική ναυτική κουλτούρα και των yacht club, η επιλογή υλικών και οι λεπτομέρειες κατασκευής έχουν επιλεχθεί προσεκτικά ώστε να αντικατοπτρίζουν την ουσία αυτού του τρόπου ζωής.
Η φυσική ομορφιά των συμπαγών υλικών που κοσμούν το Nammos Cannes, δημιουργούν ένα αίσθημα αυθεντικότητας που ταυτίζεται με το περιβάλλον του».
Το Lear jet, το ελικόπτερο και το Grand Prix του Μονακό
Στο καινούργιο sea side εστιατόριο υπάρχουν προσθήκες που δεν είχαμε ξαναδεί σε άλλο αδερφάκι του, ούτε καν στο Ντουμπάι, το πριγκιπάτο των Αραβικών Εμιράτων που έχει ταυτιστεί με την υπερβολή. Θα υπάρχει για πρώτη φορά lear jet και ελικόπτερο βαμμένα στα τιρκουάζ χρώματα του διάσημου σποτ που θα φέρουν το logo του, ώστε να μπορούν να εξυπηρετούν τους value for money πελάτες.
Αυτούς δηλαδή που θα ξυπνήσουν ένα πρωί του θέρους στο συνήθως μουντό Λονδίνο και θα θελήσουν να πάνε για μια βουτιά στο Nammos, πετώντας με το ιδιωτικό αεροσκάφος του εστιατορίου το οποίο θα έχουν «δεσμεύσει» με το ανάλογο κόστος.
Αυτό θα προσγειωθεί μετά από δύο ώρες στο αεροδρόμιο Μαντελιέ των Καννών όπου θα τους περιμένει η Rolls Royce με το σήμα του διάσημου Μυκονιάτικου brand για να τους μεταφέρει εκεί.
Για τις πιο κοντινές αποστάσεις κατά μήκος της Cote d’ Azur και για να αποφεύγεται η κίνηση ειδικά τα Σαββατοκύριακα, θα υπάρχει διαθέσιμο το ελικόπτερο του εστιατορίου.
Έτσι σε κάτι λιγότερο από μισή ώρα θα μπορούν αυτοί που έχουν την οικονομική άνεση να πετάνε απο το Καπ Φερά, την Καπ ντ’ Αντίμπ ή το Σεν Τροπέ, να βουτάνε στην παραλία του Nammos και να απολαμβάνουν μετά την γνωστή κουζίνα του, τα φρέσκα θαλασσινά και την ατμόσφαιρα πάρτι την οποία έχουν απολαύσει στη Μύκονο μεταξύ άλλων ο Τζόρτζιο Αρμάνι, η Ντέμι Μουρ, ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο, ο Γιουσέιν Μπολτ και το ζεύγος Μάικλ Ντάγκλας-Κάθριν Ζέτα Τζόουνς.
Απέναντι από το La Guerite
Το νησάκι Saint Marguerite δεν βρίσκεται μόνο μια ανάσα από τις Κάννες αλλά είναι ακριβώς απέναντι από το ανακαινισμένο Palm Beach στο οποίο άνοιξε χθες το νέο Nammos.
Κι αυτό μπορεί να είναι τυχαίο, αλλά αυτόματα δημιουργεί και συνειρμούς αφού το νησί δεν είναι διάσημο μόνο για το κάστρο του, όπου φυλακίσθηκε «Ο άνθρωπος με το σιδηρούν προσωπείο», βασικός ήρωας στο μυθιστόρημα του Αλέξανδρου Δουμά.
Στην σκιά του κάστρου βρίσκεται το κοσμοπολίτικο εστιατόριο La Guerite, το οποίο είναι προσβάσιμο μόνο από την θάλασσα και θεωρείται ένα από τα πλέον διάσημα της Γαλλικής Ριβιέρας.
Από αυτό το εστιατόριο φέρεται να εμπνεύστηκαν το Μυκονιάτικο Nammos οι ιδρυτές του-ειδικότερα ο Ζαννής Φρατζέσκος-πριν από είκοσι ένα χρόνια, προφανώς χωρίς να φαντάζονται την συνέχεια.
Η μετέπειτα διαδρομή του φημισμένου εστιατορίου στην Ψαρού και το περσινό ηχηρό deal των 700.000.000 ευρώ-τόσο αποτιμήθηκε το brand Nammos- με τον σεΐχη Ταχνούν Μπιν Ζαγιέντ και τον Πέτρο Στάθη μέσω της ADMO άλλαξε τα δεδομένα.
Το παράδοξο είναι ότι την στιγμή που το ελληνικό εστιατόριο άνοιξε στις Κάννες το La Guerite ετοιμάζεται από την ερχόμενη σεζόν να προσγειωθεί στο νησί των ανέμων και μάλιστα με έναν έλληνα σεφ στο τιμόνι του.
Το διάσημο γαλλικό εστιατόριο θα λειτουργήσει στην Μύκονο, σε συγκεκριμένο location στην παραλία του Καλαφάτη, η πρόσβαση θα γίνεται μόνο από την θάλασσα, η κουζίνα θα είναι μεσογειακή και μεγάλο ρόλο στις γεύσεις που θα απολαμβάνουν οι πελάτες, θα παίζει η εποχικότητα.
Ο Γιάννης Κιόρογλου που είναι ο επικεφαλής σεφ σε όλα τα La Guerite-ένα στο Saint Barth και ένα στην Τουρκία-αλλά και στα υπόλοιπα εστιατόρια του DB Group ανέλαβε το κοσμοπολίτικο σποτ το 2013 και το αναγέννησε ολοκληρωτικά, αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές.
Όλες οι μπριγάδες του αποτελούνται από Έλληνες, οι οποίοι αριθμούν πάνω από 180 άτομα και μάλιστα φέρεται να έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο να έρθει το κοσμοπολίτικο εστιατόριο στην Μύκονο, αφού το σκεφτόταν χρόνια θεωρώντας ότι το La Guerite θα ταιριάξει απόλυτα στο νησί των ανέμων.
Από φέτος πάντως θα έχει απέναντι του το δικό μας Nammos που φιλοδοξεί να φέρει αυτή την σικ και ενίοτε ανεπιτήδευτη δική του πολυτέλεια στην πανέμορφη Γαλλική Ριβιέρα.