Στο ενδεχόμενο των υποχρεωτικών εμβολιασμών στους εκπαιδευτικούς, την επαναλειτουργία των βαθμίδων της εκπαίδευσης, αλλά και την εισαγωγή της αξιολόγησης στην εκπαίδευση, αναφέρθηκε σήμερα η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως.
«Απόλυτη προτεραιότητα είναι η διά ζώσης εκπαίδευση. Συζητάμε διάφορους τρόπους για το πώς θα φτάσουμε σε αυτό. Δεν μπορώ να κάνω ακόμη ανακοινώσεις. Όλα τα σενάρια είναι ανοιχτά. Θα προχωρήσουμε τις συζητήσεις με τους ειδικούς και όταν είμαστε έτοιμοι να κάνουμε ανακοινώσεις, θα τοποθετηθούμε συνολικά. Οι όποιες αποφάσεις θα ληφθούν άμεσα», εξήγησε η κ. Κεραμέως πάνω στο ίδιο θέμα.
«Εμβολιαστικά κέντρα σε όλα τα πανεπιστήμια της χώρας»
«Καθαρά βελτιωτικός ο χαρακτήρας της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών»
Σχετικά με το νομοσχέδιο που φέρνει, μεταξύ άλλων, αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, η υπουργός Παιδείας εξήγησε ότι «Αύριο εισάγεται στη Βουλή ένα νομοσχέδιο που δίνει μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία στο σχολείο και στους εκπαιδευτικούς. Μπορούν να επιλέγουν το βιβλίο από το οποίο θα διδάξουν, τον τρόπο που θα αξιολογούν τους μαθητές. Ενισχύουμε εκπαιδευτικούς σε θέσεις ευθύνης και αποκεντρώνουμε το σύστημα, βγάζουμε εξουσίες από τους κεντρικούς φορείς προς όφελος της σχολικής ομάδας. Αυτό έρχεται μαζί με μεγαλύτερη διαφάνεια και λογοδοσία. Εγκαθιστούμε ένα σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που έχει καθαρά βελτιωτικό χαρακτήρα. Στόχος είναι να βελτιώνονται οι εκπαιδευτικοί μας, οι άριστοι επιβραβεύονται με μόρια ώστε να ανέβουν βαθμίδες στην εκπαίδευση, και για όσους κρίνεται ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, προβλέπεται η επιμόρφωσή τους για τη βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου».
«Η ύλη είναι μία. Υπάρχει πρόγραμμα σπουδών. Βάσει του προγράμματος σπουδών θα γράφονται περισσότερα του ενός βιβλία. Όλα αυτά θα είναι διαθέσιμα ψηφιακά και ο εκπαιδευτικός θα μπορεί να παραπέμψει τους μαθητές σε πολλές πηγές ώστε να φύγουμε από τη μηχανική εκμάθηση. Να μπορεί να συνδυάσει ο μαθητής πηγές και να καλλιεργήσει την κριτική του σκέψη», πρόσθεσε.
«Η παρακράτηση του μισθού δε θα είναι συνέπεια της αξιολόγησης, αλλά συνέπεια για όποιον δε συμμετέχει. Η αξιολόγηση είναι υποχρεωτική. Αλλά δεν έχει οποιαδήποτε δυσμενή συνέπεια για τον εκπαιδευτικό. Αλλά πρέπει να συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί, για αυτό και είναι υποχρεωτική», ξεκαθάρισε κλείνοντας η κ. Κεραμέως.
protothema.gr