Η Σοφία Βασιλειάδου έκλεισε σουίτα για μία βδομάδα προκειμένου να διευκολύνει τη διαμονή των μικρών παιδιών της, όμως, μια ανάσα πριν από τον ερχομό του θέρους, όλα πάγωσαν όταν διαπίστωσε ότι το συγκεκριμένο κατάλυμα είχε πουληθεί μέσα από πλειστηριασμό. Το αποτέλεσμα ήταν η μητέρα, χωρίς να έχει προηγηθεί η παραμικρή ενημέρωση για την αλλαγή του καθεστώτος, να χάσει ένα σημαντικό χρηματικό ποσό.
«Έχασα 2.500 ευρώ» εξηγεί στο protothema.gr η Σοφία Βασιλειάδου και παρουσιάζει το χρονικό της απάτης, εστιάζοντας στο γεγονός ότι ο ιδιοκτήτητης του ξενοδοχείου ουδέποτε παρείχε σχετική πληροφόρηση για το κλείσιμο της μονάδας και την πώλησή της σε όμιλο Ισραηλινών.
«Το ξενοδοχείο έκλεισε, ο ιδιοκτήτης δεν κατέθεσε πτώχευση, απεναντίας εξακολουθούσε να εισπράττει χρήματα πελατών» υπογραμμίζει σχετικά η κυρία Βασιλειάδου αναφερόμενη στο γνωστό, πέντε αστέρων, ξενοδοχείο «Κandia Castle Resort and Thalasso Nafplio».
Ξεδιαλύνοντας, ως ένα βαθμό, το τοπίο γύρω από το κλείσιμο του ξενοδοχείου, η κυρία Βασιλειάδου εξηγεί ότι ίσως να βγήκε τον Νοέμβριο σε πλειστηριασμό. Εκείνη προχώρησε στην κράτηση της σουίτας τον περασμένο Ιανουάριο και μέσα από τη σχετική πλατφόρμα booking ολοκλήρωσε την προβλεπόμενη διαδικασία.
Ξαφνικά αισθάνθηκε ένα κενό, μια κλιμακούμενη δυσαρέσκεια και αγωνία. Δεν μπορούσε να συνειδητοποιήσει ακόμη τι είχε συμβεί και τότε ξεκίνησε το κυνήγι της αναζήτησης για περισσότερες πληροφορίες.
Τότε άρχισε να ξεθολώνει η εικόνα. «Όλα έγιναν μέσα σε πέντε μέρες» εξηγεί η κ.Βασιλειάδου για το χρονικό της συνειδητοποίησης, από τη στιγμή που κατάλαβε ότι το ξενοδοχείο είχε κλείσει μέχρι να μάθει τι είχε συμβεί και να κινηθεί νομικά.
Το βασικό πρόβλημα που ανακύπτει είναι, όπως διατείνεται η γυναίκα, πως λόγω της διαδικασίας απευθείας κράτησης στη διαδικτυακή πλατφόρμα, η επιστροφή του ποσού δεν είναι δυνατή.
«Δεν έχω κλείσει ξανά κάτι τόσο ακριβό» επισημαίνει, δε, για να προσθέσει πως ήθελε να εξασφαλίσει μια διαμονή με ανέσεις και στο τότε νεογέννητο, δεύτερο παιδί της.