Ο κ. Παπανικόλας, απαντώντας στην ερώτηση που του έθεσε ο δημοσιογράφος του ypodomes.gr, Νίκος Καραγιάννης, «και μετά την Πατρών-Πύργου, τι;» ανέφερε ότι στο έργο υπάρχουν αρκετές προαιρέσεις, τις οποίες επεξεργάζεται αυτή τη στιγμή το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, όπως η κατασκευή ημικόμβου στον Αλισσό και οι προσβάσεις στα αεροδρόμια (Αραξος, Ανδραβίδα). Ο κ. Παπανικόλας τόνισε ότι πρόκειται για απαραίτητες προαιρέσεις τις οποίες πρέπει να δούμε σε συνάρτηση με τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας, τασσόμενος με αυτό τον τρόπο εμμέσως πλην σαφώς υπέρ της υλοποίησής τους.
Παράλληλα, ο κ. Παπανικόλας τόνισε ότι μέχρι να λυθεί το θέμα της επαναχάραξης του τμήματος Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα στο τμήμα των 6 χλμ. της Ζαχάρως, η Ολυμπία Οδός μπορεί να συνεχιστεί μέχρι τον Κόμβο Αλφειού και να εκπληρώσει τον πρώτο όρο της ονομασίας της, συνδέοντας την Αρχαία Ολυμπία.
Επίσης, μια από τις σημαντικές εξαγγελίες που έκανε ο επικεφαλής της Ολυμπίας Οδού, ήταν η εφαρμογή του υβριδικού συστήματος πληρωμής διοδίων και στην Πατρών – Πύργου από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του νέου άξονα. Η χιλιομετρική χρέωση με κάρτα πολλαπλών διαδρομών Olympia Pass, μπορεί να προσφέρει σημαντική έκπτωση στους χρήστες είπε ο κ. Παπανικόλας αναφέροντας δύο παραδείγματα από την Ολυμπία Οδό.
Στο τμήμα Αίγιο – Ακράτα, η αρχική αξία από 154 ευρώ του Olympia Pass μειώθηκε στα 59 ευρώ με έκπτωση 69% και στο τμήμα Ελευσίνα – Μέγαρα η αρχική χρέωση του Olympia Pass από 101 ευρώ έπεσε στα 40 ευρώ με την υβριδική χιλιομετρική χρέωση, με έκπτωση πάνω από 60%.
pelop.gr