https://www.newsauto.gr/
Ο Ντιεγκίτο είχε τον τρόπο να τραβάει τα βλέμματα πάνω του και λάτρευε την καλή ζωή. Μέρος αυτής ήταν και τα αγαπημένα του αυτοκίνητα.
Σε θλίψη έχει βυθιστεί εδώ και λίγες ώρες ο πλανήτης μετά τη γνωστοποίηση της είδησης του θανάτου του -κατά πολλούς- κορυφαίου ποδοσφαιριστή στην ιστορία, Ντιέγκο Μαραντόνα.
Ο Ντιεγκίτο, όπως ήταν το παρατσούκλι του, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 60 ετών από καρδιακή ανακοπή, ενόσω βρισκόταν σπίτι του στο Τίγκρε, όπου ανάρρωνε μετά τη σοβαρή επέμβαση στην οποία είχε υποβληθεί.
Ο Ντιέγκο Μαραντόνα ήξερε πως να τραβάει τα φώτα της δημοσιότητας, όχι μόνο για τα σπουδαία επιτεύγματά του εντός των τεσσάρων γραμμών. Και το έκανε αβίαστα. Αγάπησε την καλή ζωή, αλλά και αγαπήθηκε όσο λίγοι.
Το βιβλίο της ζωής του περιλαμβάνει πολλά κεφάλαια, πολλά εκ των οποίων αμφιλεγόμενα. Άλλα γνωστά, άλλα καλά κρυμμένα κάτω από τον μανδύα της ιδιωτικής ζωής.
Σε ξεχωριστή κατηγορία ανήκει και το πάθος του για τα αυτοκίνητα, τα οποία είχαν ξεχωριστή θέση στην καρδιά του. Από το Fiat Europa 128 CLS και τη Ferrari Testarossa, έως την BMW i8.
Τα αυτοκίνητα του μεγάλου Ντιέγκο Μαραντόνα:
Fiat Europa 128 CLS
Προτού πακετάρει τα πράγματά του, εγκαταλείποντας τα αθώα εφηβικά χρόνια στην Αργεντινή και κατευθυνόμενος εις τας Ευρώπας για λογαριασμό της Μπαρτσελόνα, ο Ντιεγκίτο απέκτησε ένα Fiat Europa 128 CLS. Με αυτό ζούσε τον αληθινό του έρωτα με το κορίτσι του, Claudia. Το μοντέλο έφυγε από την κατοχή του το 1984.
Porsche 924
Όσο βρισκόταν στην πατρίδα του πραγματοποιούσε τους βόλτες του και με ένα άλλο μοντέλο. Ο λόγος για μια Porsche 924 των 125 ίππων, την οποία αγόρασε το 1980 και της έβαλε πωλητήριο μόλις δύο χρόνια αργότερα, προτού μετακομίσει στους Μπλαουγκράνα. Έκτοτε, το μοντέλο έπεσε… στα χέρια πολλών οίκων δημοπρασιών ανά τον κόσμο, με την τιμή του να εκτοξεύεται στα 500.000 δολάρια.
Mercedes 500 SLC
Από τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα, ο Ντιέγκο προκάλεσε δέος με το ταλέντο του. Αδιάψευστο μάρτυρα συνιστούν οι οπαδοί της Αρχεντίνος Τζούνιορς οι οποίοι, προκειμένου να τον ευχαριστήσουν, του έκαναν δώρο μια Mercedes 500 SLC του 1980. Το μοντέλο ενσωμάτωνε ένα V8 μοτέρ των 240 ίππων, ενώ παράχθηκαν μόλις 1.133 αντίτυπα.
Ferrari Testarossa & F40
Το 1987 το όνομα του Μαραντόνα είχε φτάσει σε κάθε άκρη του πλανήτη. Όχι μόνο γιγάντωσε τη Νάπολι, αλλά ένα χρόνο νωρίτερα είχε οδηγήσει την Αργεντινή στην κορυφή του Μουντιάλ με το… αλησμόνητο «Χέρι του Θεού». Βρισκόμενος στον κολοφώνα της δόξας του ο Ντιέγκο αποφάσισε να αγοράσει όχι μία, αλλά δύο Ferrari. Μία Testarossa και μία Ferrari F40.
Έλα, όμως, που λιγουρευόταν την Testarossa σε μαύρο χρώμα; Κάτι ανήκουστο και ιδιαίτερα… προσβλητικό για την ιταλική εταιρεία. Όμως, πώς να αρνηθείς στον Ντιεγκίτο; Η Ferrari απαρνήθηκε τη φιλοσοφία της και δημιούργησε μια Testarossa σε χρώμα “Glasurit Nero Met 901 / C”. Πρόκειται για μια εξαίρεση που μέχρι τότε είχε γίνει αποκλειστικά για τον Σταλόνε.
Όσον αφορά την F40 χαρακτηριστικές είναι οι μαρτυρίες που αναφέρουν την αντίδρασή του κατά τη γνωριμία του με το μοντέλο. Έψαχνε λένε για το ραδιόφωνο. «Είναι ένα σπορ αυτοκίνητο, οπότε δεν έχει radio, ούτε κλιματισμό», εξηγούσαν στον… στραβωμένο Ντιέγκο.
BMW i8
Η απόσυρση του Μαραντόνα από την αγωνιστική δράση, δεν σηματοδότησε την απουσία του από τα γήπεδα του κόσμου. Το μικρόβιο ήταν στο αίμα του και δεν υπήρχε γιατρειά. Έτσι, αποφάσισε να υιοθετήσει έναν άλλο ρόλο. Αυτόν του προπονητή. Η… χάρη του έφτασε μέχρι τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, όπου μόλις λίγα χρόνια πριν, καθοδηγούσε τον σύλλογο Fujairah.
Κατά τη βραχύβια θητεία του στους πάγκους του ομοσπονδιακού κράτους αγόρασε μια BMW i8. To υβριδικό μοντέλο των 1.670 κιλών και της συνδυαστικής ισχύς των 374 ίππων επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,6 sec και η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα
Άλλα αυτοκίνητα του Ντιεγκίτο: BMW M4, Chevrolet Camaro, Scania 360 blue, Mini Cooper S Hot Pepper και F355 Spider.