Όλοι οι δρόμοι σε όλη την Ελλάδα προχωρούν ΕΚΤΟΣ του δρόμου Πάτρα-Πύργος!!!!!
Τυχαίο;;;
Διαβάστε για τον νέο δρόμο Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη
Της Ελένης Μπότα
Στην τελική ευθεία βρίσκεται η προκύρηξη του διαγωνισμού για το έργο “Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία και Συντήρηση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, με Σ.Δ.Ι.Τ.”, που γίνεται μέσω ανταγωνιστικού διαλόγου και ο οποίος ολοκληρώθηκε σε πολύ σύντομο χρόνο.
Σύμφωνα με πληροφορίες μέχρι την Δευτέρα 25 Οκτωβρίου θα μπορούν τα 5 σχήματα, ήτοι Άβαξ, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Intrakat, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία Acciona Concesiones – Μυτιληναίος που έχουν προκριθεί στην β’ φάση του διαγωνισμού να υποβάλλουν τα σχόλια τους επί του Σχεδίου Σύμβασης Σύμπραξης.
Το βήμα αυτό σηματοδοτεί την ολοκλήρωση του ανταγωνιστικού διαλόγου και την εκκίνηση του διαγωνισμού, αρχικά με την πρόσληψη Τεχνικού Συμβούλου ο οποίος θα βοηθήσει μεταξύ άλλων στην ολοκλήρωση των Κτηματογραφήσεων και Κτηματολογίων που απαιτούνται να ολοκληρωθούν άμεσα, λόγω της ιδιαιτερότητας δημοπράτησης του έργου
Στόχος είναι ο διαγωνισμός αλλά και η υποβολή προσφορών να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους, ώστε στις αρχές του 2022 να αναδειχτεί ο ανάδοχος του έργου.
Να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο της προτεινόμενης Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης θα υλοποιήσει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση της Εθνικής Οδού Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, συνολικού μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, που περιλαμβάνει τα εξής τμήματα: Το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος μήκους 16,4 χλμ., το τμήμα Ριζόμυλος – Πύλος μήκους 25,7 χλμ. και το τμήμα Πύλος – Μεθώνη μήκους 7,9 χλμ.
Το κατασκευαστικό κόστος του έργου ανέρχεται στα 180 εκατ. ευρώ. Η διάρκεια της σύμβασης της ΣΔΙΤ θα είναι 360 μήνες (30 χρόνια). Η αποπληρωμή του έργου θα γίνει με πληρωμές διαθεσιμότητας ή άλλες τμηματικές καταβολές, κατά την περίοδο λειτουργίας. Στο πλαίσιο της σύμβασης σύμπραξης, ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης (Ι.Φ.Σ.) καλείται να αναλάβει την εκπόνηση του συνόλου των απαιτούμενων μελετών, για την κατασκευή του έργου, με βάση τις διατιθέμενες από την αναθέτουσα αρχή μελέτες, τον οριστικό σχεδιασμό του έργου που θα προκύψει, κατά τη διαδικασία ανάθεσης και την περιβαλλοντική αδειοδότησή του. Επίσης την κατασκευή του συνόλου των εργασιών, οι οποίες προβλέπονται στις μελέτες του κατασκευαστικού σχεδιασμού του έργου, με στόχο την πλήρη λειτουργική απόδοση και ετοιμότητα του έργου, την χρηματοδότηση του βάσει του οριστικού σχεδιασμού. Επιπλέον την συντήρηση, λειτουργία του οδικού τμήματος “Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη”, όπως αυτό θα προβλέπεται στον οριστικό σχεδιασμό, για όλη τη διάρκεια της σύμπραξης και τέλος την επιστροφή του έργου στο Δημόσιο, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στη σύμβαση, στο τέλος τής συμβατικής περιόδου.