Μας βρήκαν …κορόιδα και συνεχίζουν την …κοροϊδία τους.
Νέα υπόσχεση για σχέδιο σύνδεσης της Ολυμπίας με την Αθήνα μέσω τρένου έταξε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Θανάσης Κοτταράς.
Μπορεί να έχει όλες τις καλές προθέσεις αλλά είναι εφικτό;
Πως μπορεί όντως ένα τέτοιο έργο να γίνει τη στιγμή που ακόμα το τρένο Κατάκολο-Ολυμπία έχει μόλις δυο δρομολόγια καθημερινά; Πότε θα γίνει αυτό όταν η γραμμή Πύργος-Ολυμπία είχε καθημερινή χρήση και για να συντηρηθεί χρειάστηκε 1 χρόνος;
Φανταζόμαστε ότι η γραμμή Πύργος-Πάτρα που έχει εγκαταλειφθεί σχεδόν 20 χρόνια, θα χρειαστεί κάποια χρόνια για να βελτιωθεί και να μπει σε χρήση ξανά!
Μιλάει για σύνδεση και με το αεροδρόμιο του Αράξου! Πότε θα γίνει και αυτό; Αφού εκεί θα πρέπει να γίνουν μελέτες για να φτιαχτεί γραμμή απο την αρχή! Σχέδια, μελέτες, απαλλοτριώσεις, αναθεωρήσεις…το χάος της Ελλάδας τη στιγμή που κ α ι αυτή η κυβέρνηση εμπαίζει τους πολίτες ενός Νομού υποβαθμισμένου που καθημερινά σκοτώνεται στο δρόμο-κούρσα θανάτου όλης της Ευρώπης!
Όλα αυτά θυμίζουν ταινία του παλιού ελληνικού σινεμά με την ατάκα ¨θα σας φέρουμε και ποτάμι¨ να πλανάται πάνω από την διαλυμένη Ηλεία.
Το σχέδιο του ΟΣΕ
Στα σιδηροδρομικά έργα που πρόκειται να γίνουν στην Ηλεία και να συνδέσουν την Αρχαία Ολυμπία με την Αθήνα, με αεροδρόμια και με λιμάνια, αναφέρθηκε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Θανάσης Κοτταράς, μιλώντας στο συνέδριο Olympia Forum II που πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας, στην Αρχαία Ολυμπία.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «στόχος και της κυβέρνησης και του ΟΣΕ είναι να αξιοποιήσουμε όλα τα χρηματοδοτικά εργαλεία, ώστε να αναπτύξουμε το σιδηρόδρομο».
Μάλιστα, όπως επεσήμανε σχετικά με τον προγραμματισμό των έργων, «σε τρία χρόνια υπολογίζουμε ότι θα έχουμε ολοκληρώσει την σιδηροδρομική σύνδεση του Πύργου και της Αρχαίας Ολυμπίας με την Πάτρα και κατά συνέπεια με την Αθήνα και το αεροδρόμιο ‘Ελευθέριος Βενιζέλος’».
Μιλώντας αναλυτικότερα για τα σιδηροδρομικά έργα στην Ηλεία, είπε ότι «ήδη εκτελείται η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής, Κατάκολο – Αρχαία Ολυμπία, η οποία έχει χαρακτηριστεί ως τουριστική γραμμή».
«Το συγκεκριμένο έργο» συνέχισε, «αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2022 και θα κοστίσει 2,3 εκατομμύρια ευρώ».
Επίσης, ο Θανάσης Κοτταράς ανέφερε ότι «θα αναβαθμιστεί ο σιδηροδρομικός σταθμός του Πύργου και η σύμβαση για το έργο, αξίας 400.000 ευρώ, θα υπογραφεί την επόμενη εβδομάδα».
Μάλιστα, όπως υπογράμμισε, «το κτίριο του σιδηροδρομικού σταθμού του Πύργου είναι ένα αρχιτεκτονικό μνημείο, έργο του αρχιτέκτονα Ερνέστου Τσίλλερ».
Παράλληλα, σημείωσε ότι «έχουμε ολοκληρώσει τις μελέτες για την επέκταση της σιδηροδρομικής γραμμής από την Πάτρα προς τον Πύργο και την Αρχαία Ολυμπία», προσθέτοντας ότι «έχει υποβληθεί αίτημα από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ώστε να ενταχθεί το έργο στο επόμενο ΕΣΠΑ 2021- 2027».
Ακόμη, ανέφερε ότι «σχεδιάζουμε να μελετήσουμε τη σύνδεση του σιδηρόδρομου με το λιμάνι της Κυλλήνης και το αεροδρόμιο του Αράξου».
Όσον αφορά στον ρόλο του σιδηρόδρομου στην ανάπτυξη, ο Θανάσης Κοτταράς είπε ότι «για να μπορεί να βοηθήσει ο σιδηρόδρομος, θα πρέπει να συνδέει να τα λιμάνια, τα αεροδρόμια και τα αστικά κέντρα με τους τουριστικούς προορισμούς, αλλά και με τις βιομηχανικές περιοχές για τις εμπορευματικές μεταφορές».
Με πληροφορίες από το ΑΠΕ – ΜΠΕ