Με τις αυξημένες τιμές των τροφίμων να συνεχίζουν να προβληματίζουν τους καταναλωτές, στο επίκεντρο των συζητήσεων του υπουργείου Ανάπτυξης ενόψει Πάσχα βρίσκονται τα προϊόντα που συνθέτουν το πασχαλινό τραπέζι.
Όπως ανέφερε την Πέμπτη κατά την επίσκεψή του σε σούπερ μάρκετ ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, είχε ήδη συζητήσεις με τους εκπροσώπους των αρτοποιών ενώ θα ακολουθήσουν συναντήσεις με τους επαγγελματίες της Βαρβακείου ώστε να ληφθούν οι αποφάσεις σχετικά με το «Καλάθι του Πάσχα» καθώς όπως είπε «υπάρχουν διάφορες αντικρουόμενες απόψεις».
Το «καλάθι του Πάσχα» στα σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τον έως τώρα σχεδιασμό, αναμένεται να εφαρμοστεί από την προσεχή εβδομάδα, περιλαμβάνοντας προϊόντα που γεμίζουν το πασχαλινό τραπέζι των καταναλωτών και τα οποία θα προστεθούν στο ήδη υπάρχον «καλάθι του νοικοκυριού».
Ο κ. Γεωργιάδης την Τετάρτη είχε διευκρινίσει ότι δεν σκοπεύει να συμπεριλάβει το αρνί και το κατσίκι στο «καλάθι» των σούπερ μάρκετ, εξηγώντας ότι ο «σκοπός μου δεν είναι να πλήξω την αγορά του κρέατος. Θα μπορούσε να εκληφθεί μια τέτοια προσπάθειά μου σαν μια υπόδειξη στους καταναλωτές να πάνε να αγοράσουν το αρνί ή το κατσίκι από τα σούπερ μάρκετ».
Προκειμένου ωστόσο να συγκρατηθούν οι τιμές των αμνοεριφίων στα περσινά επίπεδα, σημείωσε πως θα προχωρήσει σε συναντήσεις με τους κρεοπώλες της Βαρβακείου ώστε να υπάρξει ένα «καλάθι» για τα το αρνί και το κατσίκι στην Κεντρική αγορά. Κάτι αντίστοιχο, δηλαδή, με εκείνο που εφαρμόζεται την περίοδο της Σαρακοστής επίσης στην αγορά της Βαρβακείου για τα σαρακοστιανά, σε συμφωνία με τους ιχθυοπώλες.
Τι λένε οι αρτοποιοί
Στο «καλάθι του Πάσχα» στα σούπερ μάρκετ ωστόσο, όπως έχει επισημάνει ο υπουργός Ανάπτυξης, σχεδιάζεται να συμπεριληφθεί το τσουρέκι καθώς και το πασχαλινό αβγό.
Από τις πλευρά τους, οι εκπρόσωποι των αρτοποιών εμφανίζονται αντίθετοι στο να ενταχθεί το τσουρέκι στο «καλάθι» του σούπερ μάρκετ, επισημαίνοντας στο CNN Greece ότι πρόκειται για ένα εποχικό προϊόν, το οποίο παράγεται στα αρτοποιεία και οι επαγγελματίες «στηρίζονται» στις πωλήσεις που γίνονται στα καταστήματά τους την περίοδο του Πάσχα.
Σε αντίθεση με τα σούπερ μάρκετ, όπως λένε, όπου σε κάθε περίπτωση οι αγορές των καταναλωτών για το Πάσχα είναι αυξημένες και αφορούν σε πλήθος άλλων προϊόντων που γεμίζουν το πασχαλινό τραπέζι.