Σε μια απίστευτη ταλαιπωρία δίχως προηγούμενο υπεβλήθη οικογένεια Πατρινών, που δεν προλάβαινε ν’ απαντά σε κλήσεις πολιτών που επιθυμούσαν είτε να κλείσουν, είτε να ακυρώσουν τα ραντεβού τους για εμβολιασμό ή ήθελαν ζητούσαν οδηγίες για το τι έπρεπε να κάνουν εξαιτίας ανεπιθύμητων παρενεργειών που εκδήλωσαν μετά τον εμβολιασμό τους.
ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ
Μετά από προσωπική έρευνα, διαπίστωσαν προς μεγάλη τους έκπληξη σύμφωνα με την αρχική καταγγελία στον Σκάι Πάτρας, ότι ο τηλεφωνικός αριθμός της οικίας τους, είχε καταχωρηθεί από άγνωστο χρήστη στα αρχεία της google ως τηλεφωνικό κέντρο του Μέγα εμβολιαστικού κέντρου Πάτρας.
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
Οπως μεταφέρθηκε από μέλος της οικογένειας άμεσα προέβησαν στην αποστολή – αναφορά προς την εταιρεία διαδικτυακών υπηρεσιών γνωστοποιώντας το πρόβλημα, επικοινώνησαν με τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας και τον ΕΟΔΥ σε μια προσπάθεια να ενημερώσουν για αυτό που συνέβαινε, χωρίς να καταστεί εφικτό να μιλήσουν με κάποιον αρμόδιο. Απευθύνθηκαν ακόμα και στη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Η απάντηση που έλαβαν από τους κατά τα άλλα πρόθυμους, όπως αναφέρθηκε στην «Π», αξιωματικούς ήταν πως δεν έγκειται στην δικαιοδοσία τους να «κατεβάσουν» τον τηλεφωνικό αριθμό από την πλατφόρμα.
Οι ενέργειες τους δεν σταμάτησαν εκεί, συνέχισαν στα «τυφλά» ν’ αναζητούν λύση και προχώρησαν σ’ ένα ακόμα βήμα. Ζήτησαν από φίλους και γνωστούς να μπουν στην εφαρμογή και να προβούν σε πολλαπλές αναφορές, πως ο αριθμός δεν είναι υπαρκτός.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
Παρά ταύτα, οι κλήσεις πολιτών συνέχιζαν και συνέχιζαν καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, από την περασμένη Πέμπτη μέχρι και χθες, οπότε ο αριθμός τους παρουσίασε φθίνουσα πορεία. Στο απαντητικό email που εστάλη με καθυστέρηση από τη google στην οικογένεια, αναφέρεται πως έχουν γίνει οι προβλεπόμενες ενέργειες για την επίλυση του προβλήματος. Εκείνο όμως που δεν απαντάται είναι αφενός γιατί δεν υπήρξε διασταύρωση των στοιχείων πριν γίνει η καταχώρηση και αφετέρου ποια είναι η ταυτότητα του χρήστη που προέβη στη συγκεκριμένη ενέργεια.
www.pelop.gr