Εξαιρετικό ενδιαφέρον και μεγάλη συμμετοχή, είχαν τα δυο νέα σεμινάρια
για τον στρατηγικό σχεδιασμό και το ψηφιακό μάρκετινγκ, που
πραγματοποιήθηκαν χθες, Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023, στον Συνεργατικό
Κόμβο της Π.Ε. Ηλείας, στο πλαίσιο των δράσεων του έργου Creative Hubs
που υλοποιεί η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, σε συνεργασία με το
Επιμελητήριο Ηλείας.
Τα δυο σεμινάρια (πρωινό και απογευματινό) πραγματοποιήθηκαν στις
εγκαταστάσεις του Creative Hub, στο ισόγειο του Διοικητηρίου της Π.Ε. Ηλείας, με
τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Ηλείας Βασίλη Γιαννόπουλο, κατά τον χαιρετισμό του,
στην έναρξη των εργασιών, να επισημαίνει την αξία της συμμετοχής των
επιχειρηματιών και επαγγελματιών, στις δράσεις του Συνεργατικού Κόμβου, και τα
σημαντικά οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν όσοι τις παρακολουθούν, αλλά και
όσοι επιδιώξουν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες, τις παροχές και τα εργαλεία που
μπορεί να προσφέρει δωρεάν το Creative Hub σε νεοφυείς και υφιστάμενες
επιχειρήσεις, προκειμένου να καινοτομήσουν, να εξελιχθούν, να γίνουν εξωστρεφείς
και ανταγωνιστικές στην αγορά εργασίας.
Επιπρόσθετα, κατά την διάρκεια του σεμιναρίου, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στον Μηχανισμό Στήριξης Επιχειρηματικότητας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, μια ακόμα σημαντική
δομή για παροχή δωρεάν συμβουλευτικής στις επιχειρήσεις, καλώντας τους
ενδιαφερόμενους να μην τις αφήσουν ανεκμετάλλευτες. Συνεχάρη το Επιμελητήριο
Ηλείας – το οποίο έχει την ευθύνη λειτουργίας του Συνεργατικού Χώρου – Κόμβου, για τις ενδιαφέρουσες δράσεις και τα σεμινάρια που διοργανώνει στο πλαίσιο του
έργου, προς ενίσχυση του τοπικού επιχειρείν – στα πρόσωπα του Προϊστάμενου
Οικονομικού Τμήματος Γιάννη Αντωνόπουλου που ήταν παρών, αλλά και του
εκπροσώπου του Hub Manager του Συνεργατικού Κόμβου του Πύργου Δημήτρη
Βαρελά, ο οποίος είχε την ευθύνη οργάνωσης και συντονισμού των σεμιναρίων.
Ομιλητής και στα δυο σεμινάρια ήταν ο Οικονομολόγος Msc Σπύρος Βασιλειάδης
– εκπρόσωπος της εταιρείας Living Prospects, ο οποίος στην εισήγησή του στο
σεμινάριο με θέμα «Στρατηγικός επιχειρηματικός σχεδιασμός – Business Plan.
Επενδυτικό & Αναπτυξιακό, εργαλείο Επιχειρηματικότητας», αναφέρθηκε
στους σκοπούς εκπόνησης Επιχειρηματικού Σχεδίου, πού και πως αυτό
χρησιμοποιείται, καθώς και στην βιωσιμότητά του, ενώ έγινε και παρουσίαση του
Business Model Canvas. Στο απογευματινό σεμινάριο, που είχε θέμα «Ψηφιακό
Μάρκετινγκ – Digital Marketing», με επίσης ικανοποιητική συμμετοχή, ανέπτυξε
τις ενότητες: α) Αναγνωσιμότητα Επωνυμίας / SEM / SEO / Video Marketing, β)
Πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης / CPC / Κόστος Aνά Kλικ, γ)Affiliate / Automation
/ Email / mobile / Marketing και δ) Funnel /Inbound / Influencer / Growth /
Marketing.