Επικίνδυνο να ανοίξουν οι σχολικές μονάδες χωρίς επιπρόσθετα μέτρα
Με περισσότερα από 50.000 κρούσματα, σε ολόκληρη τη χώρα, η κυβέρνηση επιλέγει την
επαναλειτουργία του συνόλου των σχολικών μονάδων από τις 10 Ιανουαρίου με μοναδικό επιπρόσθετο μέτρο την αύξηση του αριθμού των τεστ (!), στα οποία θα υποβάλλονται μαθητές και εκπαιδευτικοί.
Για μία ακόμα φορά το υπουργείο Παιδείας επιλέγει να στοιβάξει το μέλλον της χώρας σε αίθουσες
των 25, των 26 και των 27 μαθητών, αδιαφορώντας ουσιαστικά για την υγεία του συνόλου της
εκπαιδευτικής κοινότητας, κι όλα αυτά την στιγμή που το σύστημα υγείας σε ολόκληρη τη χώρα
βρίσκεται στην εντατική.
Μιλούν για την αξία της δια ζώσης εκπαίδευσης την οποία όλοι υποστηρίζουμε, καθώς το σύστημα της τηλεκπαίδευσης εκ του αποτελέσματος κρίνεται ως αποτυχημένο. Το Υπουργείο Παιδείας ωστόσο δεν φρόντισε όλο το προηγούμενο διάστημα να προχωρήσει στην πρόσληψη περισσότερων εκπαιδευτικών προκειμένου να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα, εν μέσω πανδημίας, κάτι το οποίο ζητούσε σχεδόν επιτακτικά ο εκπαιδευτικός κόσμος.
Τώρα η αξία της τηλεκπαίδευσης φαίνεται ότι μπαίνει πάνω από τη δημόσια υγεία, την υγεία των ίδιων των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των γονιών τους. Τα ερωτήματα τα οποία θα πρέπει να
απαντήσει το υπουργείο παιδείας αλλά και η ίδια η υπουργός είναι: Πόσο ασφαλές είναι για τα παιδιά
και τους εκπαιδευτικούς να ανοίξουν εν μέσω έξαρσης της πανδημίας τα σχολεία; Για ποιο λόγο δεν
προχωρά ακόμα και τώρα το υπουργείο Παιδείας σε επιπρόσθετα μέτρα στις σχολικές μονάδες για τον περιορισμό της μετάδοσης εντός των σχολικών μονάδων;
Εν μέσω πανδημικής έξαρσης είναι τουλάχιστον επικίνδυνο και ανόητο να ανοίξουν οι σχολικές
μονάδες. Πρέπει το υπουργείο Παιδείας αλλά και η ίδια η Κυβέρνηση θα πρέπει να θέσουν ως
προτεραιότητα τους, τις ανθρώπινες ζωές και μετά τις οικονομικές επιπτώσεις που σίγουρα θα
υπάρξουν από τη νέα έξαρση κορωνοϊού και στη χώρα μας.
Ιωάννης Παναγ. Πλεμμένος
Αντιδημαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών
Παιδειας-Δια βίου μάθησης
Εθελοντισμού και αλληλεγγύης δήμου Πύργου