Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 (που θα αποτελέσει τον 10ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024 και θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου) καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών.
Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα.
Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής Παύλιανης, όπως και της Δάφνης, που είναι μια πιο μικρή εκδοχή της ε.δ. Πύργος των προηγούμενων ετών.
Η σημαντικότερη αλλαγή στο φετινό ωράριο έχει να κάνει με τη σειρά που οι αγωνιζόμενοι θα βρεθούν στις περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας, Πελοποννήσου και Αττικής, οι οποίες διαδοχικά θα υποδεχθούν το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Ειδικότερα, για πρώτη φορά στην ιστορία του ως γύρος του WRC, ο αγώνας θα εκκινήσει από τη Λαμία. Όπως έχει γίνει ως τώρα γνωστό γι’ αυτή την αλλαγή, από την εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, έγινε λόγω απαίτησης των υπευθύνων του WRC για περιορισμό των χιλιομέτρων που δεν είναι αγωνιστικά και περιορισμό των ωρών για να μην εξαντλούνται οι αγωνιζόμενοι.
Η πανηγυρική εκκίνηση (Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου) θα λάβει χώρα εμπρός από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, όπου θα βρίσκεται και το Service Park και το Αρχηγείο του αγώνα, με τους συμμετέχοντες να διανυκτερεύουν στην περιοχή, καθώς το πρώτο σκέλος θα εξελιχθεί μεταξύ Φωκίδας και Ευρυτανίας.
Με το μήκος των τριών επαναλαμβανόμενων ε.δ. της ημέρας να αγγίζει τα 133,96 χιλιόμετρα, είναι δεδομένο πως κανείς δε θα επιλέξει να προσεγγίσει τον αγώνα «αμυντικά», με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εξέλιξή του.
Το ίδιο απαιτητικό αναμένεται το σκέλος του Σαββάτου. Οι πρώτοι αγωνιστικοί ήχοι θα ακουστούν στην ε.δ. Ρεγκίνι, η οποία είναι όμοια με την περυσινή Ελάτεια με αντίθετη φορά, ενώ στην πορεία τα πληρώματα θα συνεχίσουν με την ε.δ. Θήβα.
Επόμενος σταθμός το νοτιότερο άκρο της διαδρομής, για τους Αγίους Θεοδώρους και το Λουτράκι, που αποτελούν παραλλαγές των γνωστών διαδρομών της περιοχής. Η ημέρα θα κλείσει με μια νέα υπερειδική διαδρομή (θα ανακοινωθεί σε επόμενη επικοινωνία) με ελεύθερη είσοδο, που αναμένεται να προσελκύσει πλήθος θεατών.
Τα συνολικά 303,23 αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα θα συμπληρωθούν την τελευταία ημέρα, Κυριακή, με τις ε.δ. Οινοχώρι και Ελευθεροχώρι, με την τελευταία να αποτελεί και την Wolf Power Stage του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024.
Τέλος, τη φετινή διοργάνωση τη διαφοροποιεί από τις προηγούμενες και ο χώρος που θα διεξαχθεί η Υπερειδική, που προς το παρόν δεν είναι ανακοινώσιμη από τη διοργάνωση. Κατά πληροφορίες, φέτος δεν θα γίνει την πρώτη αλλά τη δεύτερη ημέρα και θα είναι η τελευταία ειδική του Σαββάτου.
- Αναλυτικά το ωράριο, όπως και οι πρώτες απαραίτητες πληροφορίες για τον αγώνα, βρίσκονται στο Rally Guide 1, που είναι αναρτημένο στο www.acropolisrally.gr.
Για να κατεβάσετε το Rally Guide 1 πατήστε εδώ