Το νέο εργαλείο των πολιτών που έφερε σε λειτουργία ο Δήμος Πύργου,
το sense city, αποδεικνύεται καθημερνά ένα εύχρηστο μέσο επικοινωνίας
και επίλυσης προβλημάτων.
Η εφαρμογή που τέθηκε σε επαναλειτουργία από τον περασμένο
Οκτώβριο, μέχρι σήμερα έχει δεχτεί πάνω από 50 αιτήματα
πιστοποιημένων πολιτών. Η πλειοψηφία αυτών έχει επιλυθεί. Το sense
city, το οποίο λειτουργεί πιλοτικά, είχε παρουσιαστεί από την
προηγούμενη Δημοτική Αρχή αλλά η λειτουργία του ήταν βραχεία.
Η νυν δημοτική αρχή, όπως είχε δηλώσει και ο δήμαρχος Πύργου
Παναγιώτης Αντωνακόπουλος αποφάσισε την επαναλειτουργία του.
«Εμείς ότι καλό βρήκαμε στον Δήμο, το συνεχίζουμε. Είναι μια
εφαρμογή η οποία είχε προσπαθήσει προηγούμενος αντιδήμαρχος να την
εφαρμόσει αλλά δεν ξεκίνησε” είχε δηλώσει χαρακτηριστικά στην
παρουσίαση της εφαρμογής από το επιστημονικό προσωπικό του
Πανεπιστημίου Πατρών, το οποίο δημιούργησε και ανέπτυξε την
εφαρμογή.
Το sense city δέχεται ΜΟΝΟ επώνυμες αναφορές καθώς όπως
πληροφορεί και το Πανεπιστήμιο Πατρών που έχει αναπτύξει τη
συγκεκριμένη εφαρμογή, οι ανώνυμες καταγγελίες καταλήγουν στα spam
του Πανεπιστημίου (δηλαδή στα ανεπιθύμητα μηνύματα).
Η κάθε επώνυμη καταγγελία δρομολογείται κατ’ ευθείαν στην ανάλογη
υπηρεσία από τον κεντρικό χρήστη η οποία και δρομολογείται προς
επίλυση. Για κάθε αίτημα υπάρχει φόρμα πιστοποίησης στοιχείων η
οποία είναι μοναδική για τον κάθε χρήστη.
Ο δήμος Πύργου ευχαριστεί τους πολίτες για τη χρήση της εφαρμογής
και υπογραμμίζει ότι η όποια καθυστέρηση μπορεί να έχει σημειωθεί
στην επεξεργασία των αιτημάτων, οφείλεται στην δύσκολη περίοδο που
διανύουμε λόγω πανδημίας. Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που οι πολίτες
δεν ακολούθησαν τα σωστά βήματα της όλης διαδικασίας…