Πρεμίερα με πολλά ευτράπελα έκανε το καλάθι του νοικοκυριού, το e-katanalotis να πέφτει για ώρες και με καταναλωτές να καταγγέλλουν στο Dnews διάφορα τρικς των εταιριών για να βγάλουν μεγαλύτερο κέρδος.
Tο ενδιαφέρον των καταναλωτών είναι αμείωτο. Μπαίνοντας στο e-katanalotis και πατώντας στο ειδικό πεδίο για το καλάθι του νοικοκυριού, οι καταναλωτές μπορούν να τσεκάρουν τις προσφορές σε Σκλαβενίτη, ΑΒ Βασιλόπουλο, Discount Markt, LIDL, My Market, Market in, Bazaar, Χαλκιαδάκη, Μασούτη.
Ενδιαφέρον έχει να εξετάσουμε ποια αλυσίδα από τις τέσσερις μεγάλες (Σκλαβενίτης, Μy Market, LIDL και ΑΒ Βασιλόπουλος) είχε το πιο φθηνό καλάθι. Γνωρίζοντας πως κάθε αλυσίδα είχε το ελεύθερο να εισάγει μόνο 51 βασικά προϊόντα, ορισμένες εξ αυτών έχουν αναρτήσει ίδια προϊόντα αλλά με διαφορετικούς κωδικούς, έχει μεγάλο ενδιαφέρον έχει να εξετάσουμε ποιο σούπερ μάρκετ έχει το φθηνότερο καλάθι.
Ο ΑΒ Βασιλόπουλος έχει επιλέξει 74 προϊόντα με διαφορετικούς κωδικούς για το καλάθι του νοικοκυριού. Εφόσον ένας καταναλωτής αποφασίσει να ψωνίσει και τα 74 προϊόντα θα χρειαστεί 334,17 ευρώ.
Με τη σειρά του το My Market επέλεξε 52 κωδικούς προϊόντος ενώ για την αγορά όλων των προϊόντων θα χρειαστεί κάποιος 151,89 ευρώ.
Τα LIDL έχουν επιλέξει ένα κατάλογο με 134 διαφορετικούς κωδικούς προiόντων με συνολικό κόστος 281,68 ευρώ.
ΚΑΛΑΘΙ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ
Και τέλος ο Σκλαβενίτης έχει προσθέσει 68 διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων με συνολικό κόστος 280,54 ευρώ.
Με καθαρά αριθμητικούς κανόνες το φθηνότερο καλάθι το έχει το My Market και το ακριβότερο ο ΑΒ Βασιλόπουλος με σημαντική διαφορά όμως ότι η πρώτη αλυσίδα έχει επιλέξει για το καλάθι της 52 προϊόντα και η δεύτερη 74 προϊόντα.
Πολλά προβλήματα με το καλημέρα
Η κυβέρνηση εδώ και βδομάδες έχει πολυδιαφημίσει το καλάθι του νοικοκυριού γνωρίζοντας ωστόσο πως η χρήση του είναι για να συγκρατήσει τις τιμές και όχι να τις μειώσει. Ήδη ο υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης πήρε… αμπάριζα όλα τα μεγάλα σούπερ μάρκετ για να δει με τα μάτια του πως λειτουργεί το καλάθι στα φυσικά καταστήματα.
Την ίδια στιγμή, με ρεπορτάζ του το Dnews διαπίστωσε πως οι τιμές σε πολλά προϊόντα από την προηγούμενη βδομάδα έχουν αυξηθεί πολύ. Πρόκειται για προϊόντα εκτός καλαθιού και οι αυξήσεις είναι υπέρογκες καθώς ξεπερνούν σε πολλά προϊόντα τα 0,10 ευρώ μέσα σε μία βδομάδα.
Μάλιστα, πολλοί καταναλωτές καταγγέλλουν πως ενώ στην συσκευασία καταγράφεται πόσες μεζούρες περιέχει, κατά τη χρήση του απορρυπαντικού αποδεικνύεται ότι η συσκευασία περιέχει λιγότερες.
«Μας εξαπατούν και κανείς δεν τους ελέγχει. Την προηγούμενη εβδομάδα αγόρασα απορρυπαντικό. Το άνοιξα και παρατήρησα ότι σχεδόν το μισό ήταν άδειο. Είναι δυνατόν; Κάθε μήνα πάμε σούπερ μάρκετ και για τα ίδια προϊόντα που αγοράζουμε πάμε στο ταμείο και πληρώνουμε όλο και περισσότερα χρήματα. Τώρα έβαλαν το καλάθι. Ποια είναι η διαφορά; Μας κοροϊδεύουν», δηλώνει χαρακτηριστικά η κα. Παναγιωτα στα Dnews.
www.dikaiologitika.gr