Η επιλογή του Δημάρχου να αναθέσει σε δικηγόρο Αθηνών τη διενέργεια περαιτέρω δικαστικών ενεργειών, που διαιωνίζουν την εμπλοκή της εκτέλεσης του έργου για την αποκατάσταση ζημιών από ακραία καιρικά φαινόμενα κατά το μήνα Σεπτέμβριο του 2016, προϋπολογισμού 1.404.000,00€, αποδεικνύει την προκλητική εμμονή του να αναθέσει το συγκεκριμένο έργο σε συγκεκριμένη εταιρεία Αθηνών με τη μηδαμινή έκπτωση του 5%.
Παρά τις αποφάσεις του Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και της Επιτροπής του αρ. 152 που έκριναν παράνομη την εκτέλεση του έργου χωρίς δημοσίευση προκήρυξης και τις μεταγενέστερες δηλώσεις του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών αλλά και του ιδίου του Δημάρχου ότι θα ακολουθηθεί η διαγωνιστική διαδικασία, εν τέλει επιλέγει την εκ νέου προσβολή των ανωτέρω αποφάσεων, με αποτέλεσμα την ακόμα μεγαλύτερη καθυστέρηση της εκτέλεσής του.
Φαίνεται πια ξεκάθαρα ότι οι προθέσεις του Δημάρχου καθοδηγούνται από το συμφέρον της εν λόγω εταιρείας να εκτελέσει ένα έργο τόσο μεγάλου προϋπολογισμού με τόσο χαμηλή έκπτωση!!
Τους λόγους αυτής της επιλογής του τις ξέρει μόνο ο ίδιος. Εμείς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να υποθέσουμε….
Εξάλλου, δεν είναι τυχαίο ότι όποιος στέκεται εμπόδιο στο συγκεκριμένο τρόπο εκτέλεσης του έργου, που αδιαμφισβήτητα ζημιώνει τον Δήμο, καρατομείται.
Ο Προϊστάμενος της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών, κ. Άγγελος Τσίκας, που δεν υπέγραψε (είτε γιατί αρνήθηκε είτε γιατί δεν του ζητήθηκε θεωρώντας δεδομένη την άρνησή του) έγγραφο που εστάλη στο Ελεγκτικό Συνέδριο, υποχρεώθηκε σε παραίτηση μετά από τη δημόσια έκφραση της δυσαρέσκειας του Δημάρχου για τον «ρυθμό απόδοσης των υπηρεσιακών στελεχών». Μόνο που με το έγγραφο αυτό, που τελικά υπεγράφη από τον ίδιο τον Δήμαρχο (!), αποκρύφθηκε από το Ανώτατο Δικαστήριο η ακύρωση των αποφάσεων εκτέλεσης του έργου από τον Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, μετά από παραποίηση του ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου του Δήμου για το οποίο διενεργείται ήδη προκαταρκτική εξέταση.
Η Προϊσταμένη της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών, κα Παναγιώτα Χριστοπούλου, που εξέφρασε εγγράφως τις επιφυλάξεις της για την ανάληψη της συγκεκριμένης δαπάνης του 1.404.000,00€, αντικαταστάθηκε από την συγκεκριμένη θέση, μετά από πολύχρονη πετυχημένη παρουσία.
Επειδή, όμως, ο Δήμαρχος μέσα στη σπουδή του να αναθέσει το έργο στη συγκεκριμένη εταιρεία κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο, ας μας εξηγήσει πώς είναι δυνατόν να ανάρτησε την απόφαση ανάθεσης γνωμοδότησης σε συγκεκριμένο δικηγόρο Αθηνών την 12-1-2021 και ώρα 15:12 και την απόφαση αποδοχής της γνωμοδότησης και ανάθεσης της υπόθεσης σε αυτόν την 12-1-2021 και ώρα 15:28;;; Δηλαδή, ο Δήμαρχος θέλει να πιστέψουμε ότι μια γνωμοδότηση με τόσο μεγάλο αντικείμενο χρειάστηκε 16 λεπτά για να συνταχθεί;;
Οι απορίες μας πλέον γίνονται βεβαιότητες! Οι βεβαιότητες όμως αυτές προκαλούν ζημία στο ταμείο του Δήμου και στερούν τους συνδημότες μας από ένα αναγκαίο έργο για την πόλη και τις κοινότητές μας.