Ο 59χρονος μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας, Γιώργος Κουτσούμπας που έχασε τη ζωή του στο δυστύχημα, σύμφωνα με τον ΑΝΤ1, φαίνεται πως κατάλαβε ότι στις ίδιες ράγες κινούνταν και η εμπορευματική αμαξοστοιχία, εξαιτίας των ενεργειών του σταθμάρχη Λάρισας.
Έτσι ξεκίνησε να αναζητεί τηλεφωνικά συναδέλφους του, που θα μπορούσαν να βρίσκονταν στην εμπορευματική αμαξοστοιχία. Έκανε τηλεφωνήματα σε κάποιους, που όμως δεν ήταν εκεί.
Στην Αθήνα την Τετάρτη εμπειρογνώμονες της ΕΕ για το δυστύχημα στα Τέμπη
Επίσης, ένας από τους μηχανοδηγούς της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας, ο Σπύρος Βούλγαρης, ο οποίος επίσης σκοτώθηκε στο φρικτό δυστύχημα είχε πρόβλημα με την χαλασμένη μηχανή του πριν φύγει από τους Νέους Πόρους.
Συνομίλησε με συνάδελφό του στην Αθήνα για να την διορθώσει. Στις 23.05 ξεκίνησε για την Λάρισα, στέλνοντας μάλιστα μήνυμα. Εάν δεν είχε αυτήν την καθυστέρηση, υπάρχει πιθανότητα να είχε φτάσει πριν ξεκινήσει το επιβατικό τρένο από την Λάρισα.
«Δεν είχαν χρόνο να φρενάρουν»
Πηγές ανέφεραν στον ΑΝΤ1 ότι οι μηχανοδηγοί των δύο μοιραίων αμαξοστοιχιών «δεν είχαν χρόνο να φρενάρουν», καθώς συγκρούστηκαν πάνω στην στροφή, όπου είχαν περίπου τέσσερα δευτερόλεπτα να αντιδράσουν, λόγω της περιορισμένη ορατότητας.
Τέμπη: Σοκάρουν τα ηχητικά ντοκουμέντα με τον σταθμάρχη μετά την τραγωδία
Τα μαύρα κουτιά των τρένων εάν μπορέσουν να αποκρυπτογραφηθούν θα δείξουν αν όντως οι μηχανοδηγοί πρόλαβαν να επιχειρήσουν να φρενάρουν τα τρένα.
pelop.gr