Στους “μεγάλους κερδισμένους” προβλέπεται ότι θα περιλαμβάνεται η Ελλάδα την ερχόμενη καλοκαιρινή περίοδο, προσελκύοντας τους Γερμανούς ταξιδιώτες, με τα ελληνικά νησιά να “πρωταγωνιστούν” και την Τουρκία να καταγράφει, ήδη, μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της TUI Γερμανίας.
Αυτό προέκυψε κατά την παρουσίαση του καλοκαιρινού προγράμματος του 2025 της εταιρίας σήμερα στο Βερολίνο, με την TUI να κάνει λόγο για “έκρηξη” της ζήτησης για έγκαιρες κρατήσεις και εξοικονόμηση έως 40% για κρατήσεις που θα πραγματοποιηθούν έως το τέλος Φεβρουαρίου 2025.
Τουρκία, Ελλάδα και Μαγιόρκα κατέχουν τα “ηνία” στον τομέα των μεσαίων αποστάσεων
Μεγάλη αύξηση των κρατήσεων διαπιστώνεται, ήδη, για τα ελληνικά νησιά την καλοκαιρινή περίοδο του 2025, με την TUI να αναμένει ότι θα μετακινήσει περισσότερους από ένα εκατομμύριο παραθεριστές από τη Γερμανία, επεκτείνοντας την προσφορά της, ιδίως προς τη Ρόδο, την Κέρκυρα και τη Ζάκυνθο.
Η Τουρκία κατέχει την πρώτη θέση για τους παραθεριστές από τη Γερμανία και αυτή τη στιγμή σημειώνει αύξηση άνω του 30% στις κρατήσεις. Η TUI στοχεύει να ξεπεράσει την επιτυχία του καλοκαιριού 2024 με πάνω από ένα εκατομμύριο επισκέπτες το επόμενο καλοκαίρι και επεκτείνει περαιτέρω την προσφορά πτήσεων σε περισσότερες από 1.600 εβδομαδιαίες συνδέσεις προς την Αττάλεια, το Νταλαμάν, το Μπόντρουμ και τη Σμύρνη.
Όσον αφορά τη Μαγιόρκα μετατρέπεται όλο και περισσότερο σε “Μέκκα” για τους Γερμανούς παραθεριστές, με τη ζήτηση να αυξάνεται πολύ πέρα από την περίοδο αιχμής των διακοπών.
Με περισσότερες από 220.000 αεροπορικές θέσεις και 88 εβδομαδιαίες πτήσεις, το νησί είναι ο νούμερο ένα προορισμός της TUI fly.
“Προσφέρουμε περισσότερες ταξιδιωτικές επιλογές και συνδυάζουμε την κορυφαία ποιότητα με τις καλύτερες τιμές”, δήλωσε ο Benjamin Jacobi, Διευθύνων Σύμβουλος της TUI Γερμανίας, κατά την παρουσίαση του προγράμματος Καλοκαίρι 2025 στο Βερολίνο. Η TUI όχι μόνο επεκτείνει σημαντικά την γκάμα των δικών της ξενοδοχειακών σημάτων, αλλά προσθέτει επίσης στο πρόγραμμά της πολυάριθμα επιλεγμένα οικονομικά ξενοδοχεία. Στο πλαίσιο αυτό, ο Jacobi, υπογράμμισε ότι, οι Γερμανοί ταξιδιώτες θα επωφεληθούν από 400.000 πρόσθετες επιλογές διακοπών στους πιο δημοφιλείς προορισμούς, ιδίως στην Τουρκία, την Ελλάδα, τα Κανάρια Νησιά, την Αίγυπτο και το Ντουμπάι.
“Παρόλο που η προσφορά μας για το καλοκαίρι είναι ήδη πλήρως διαθέσιμη, συνεχίζουμε να συζητάμε με τους ξενοδόχους για πρόσθετη χωρητικότητα και νέες ξενοδοχειακές ιδέες για τη φετινή σεζόν. Είναι σημαντικό για εμάς να διευρύνουμε περαιτέρω τη στενή μας σχέση με τους ξενοδόχους μας, ιδίως ενόψει των εξόδων της αγοράς φέτος. Αυτό θα μας επιτρέψει να δημιουργήσουμε από κοινού ελκυστικά, καινοτόμα και πιο βιώσιμα ξενοδοχεία, τα οποία γίνονται όλο και πιο σημαντικά για τους επισκέπτες μας και έχουν επίσης τις καλύτερες πιθανότητες να είναι επιτυχημένα στην αγορά μακροπρόθεσμα”, ανέφερε από την πλευρά του ο Chief Commercial Officer Markets της TUI, Stefan Baumert.
Νέα ξενοδοχεία σε ελληνικά νησιά
Ως ο μεγαλύτερος πάροχος ξενοδοχείων διακοπών στην Ευρώπη, η TUI σκοπεύει να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της σε 600 ξενοδοχεία παγκοσμίως μεσοπρόθεσμα. Με τα ιδιόκτητα ξενοδοχεία της, η TUI θέτει νέα πρότυπα για όλες τις ομάδες-στόχους, καθώς τα ξενοδοχεία αντιπροσωπεύουν ποιότητα, ποικιλία και εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής.
Στις σημαντικές νέες προσθήκες περιλαμβάνονται τρία ξενοδοχεία TUI Blue στη Ρόδο – Ελλάδα, την Τενερίφη και τη Μάρσα Αλάμ, καθώς και το πρώτο TUI Kids Club Wangerland στη Βόρεια Θάλασσα και ένα ακόμα στην Κέρκυρα. Η σύγχρονη φιλοσοφία των διαμερισμάτων TUI Time To Smile αναπτύσσεται επίσης στην Κύπρο, την Κω και το Αλγκάρβε.
Τάση οι έγκαιρες κρατήσεις
Η προσοχή μετατοπίζεται όλο και περισσότερο στο επόμενο καλοκαίρι. Πολλοί επισκέπτες από τη Γερμανία σχεδιάζουν, ήδη, τις διακοπές τους για το 2025 ή έχουν, ήδη, κάνει κράτηση. Υπάρχει μια τάση πάνω από το μέσο όρο προς τις έγκαιρες κρατήσεις. “Είναι ενδιαφέρον ότι ποτέ άλλοτε δεν είχαν εξασφαλίσει τόσοι πολλοί παραθεριστές το ταξίδι των ονείρων τους για το επόμενο καλοκαίρι αμέσως μετά την επιστροφή τους -το μότο-κλειδί είναι “relax, return and rebook””, επισήμανε ο κ. Jacobi.
money-tourism.gr