Το εντυπωσιακό καράβι που είναι ένα από τα μεγαλύτερα που έχουν μπει στο λιμάνι του νησιού μας έχει ολική χωρητικότητα 14.000 τόνων, μήκος 158 μέτρα, πλάτος 22 μέτρα και ταχύτητα 20 κόμβων. Το καράβι μπορεί να χωρέσει μέχρι και 1.000 επιβάτες, ενώ επίσης έχει τη δυνατότητα να μπουν εντός του μέχρι και 55 φορτηγά και στο σύνολο τους περίπου 330 οχήματα. Η εκφόρτωση του σύμφωνα με τα όσα έχουν πει οι ιθύνοντες της εταιρίας μπορεί να γίνει και μέσα σε 15 λεπτά.
«Ήρθε η ώρα να κάνει την ετήσια ακινησία του το Mare Di Levante και θα το αντικαταστήσει για κάποιο χρονικό διάστημα. Ένα μεγάλο και δυνατό εγχείρημα για το λιμάνι της Ζακύνθου. Ευελπιστούμε ότι με το ξεκίνημα του πλοίου και τα προγραμματισμένα έργα που είναι να γίνουν για το λιμάνι, την επόμενη φορά που θα δούμε ένα μεγάλο πλοίο τέτοιου μήκους στη Ζάκυνθο θα είναι καλύτερο το λιμάνι και οι υποδομές του» επισήμανε ο εκπρόσωπος της Levante Ferries κ. Γιάννης Πυλαρινός, ο οποίος τόνισε ότι είναι ένα σημαντικό εγχείρημα για την εταιρία.
«Το σκέφτηκε η εταιρία και είναι ένα μεγάλο εγχείρημα για το νησί γιατί αναβαθμίζεται και διαφημίζεται από την εταιρία πάρα πολύ. Κάθε χρονιά από τον κορωνοιό και μετά είναι όλα καλύτερα. Θέλουμε να δούμε τις αντοχές του λιμανιού και του νησιού. Η εταιρία είναι έτοιμη να εξυπηρετήσει οποιαδήποτε επιβατική κίνηση έρθει στο νησί».
Ο κ. Πυλαρινός εξήγησε επίσης ότι παρά το γεγονός ότι το καράβι είναι αρκετά μεγάλο σε μέγεθος, έχει τις προδιαγραφές για να μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του λιμανιού της Ζακύνθου, ενώ επίσης διαθέτει έμπειρο προσωπικό.
«Το καράβι είναι μεγάλο σε μέγεθος αλλά έχει πάρα πολλές ικανότητες μηχανικές και είναι ένα σύγχρονο καράβι, με αποτέλεσμα να είναι ευέλικτο. Κοιτάξαμε πολύ νωρίτερα το λιμάνι. Ο καπετάνιος είναι έμπειρος. Δουλεύει ένα καράβι το «Κεφαλονιά» με μεγάλο βύθισμα, μόνο το μήκος έχει διαφορά αλλά είπε ότι μπορεί και δίνεται η δυνατότητα να μπει στο λιμάνι της Ζακύνθου και είμαστε σίγουροι ότι θα κυλήσει ομαλά. Τα δρομολόγια θα είναι ίδια, απλά είναι ένα πολύ μεγάλο καράβι, ένα βαρύ βαπόρι και θα υπάρχουν διαφορετικές αντιμετωπίσεις και στο λιμάνι, στην κακοκαιρία και στην ταχύτητα».
Όσον αφορά τον στόλο της Levante Ferries, ο κ. Πυλαρινός σημείωσε ότι στόχος είναι κάποια στιγμή να προστεθεί και το Contessa Di Levante που θα μπορέσει και αυτό να βοηθήσει την εταιρία.
«Είναι ένα καράβι πολύ μικρό σε ηλικία που γίνεται ανακατασκευή από την αρχή, ένα γρήγορο καράβι και αυτό. Θα έρθει σύντομα στα δικά μας νερά. Τα καράβια που φτιάχνει η εταιρία είναι για παντού».
Δείτε και το ρεπορτάζ του ΙΟΝΙΑΝ ΤV